Gestor/a de Suport I Acompanyament a Entitats Federades Prestadores de Serveis, barcelona
País- España- Provincia- Barcelona - Barcelona- Fecha límite Inscripción- 12/05/2025- Categoría- Gestión de Proyectos**Información de la ONG**Fundación Ecom**Valoración**(0 valoraciones)**info**% de respuesta: 71,38%**info****Objetivo**:**ECOM** som un moviment impulsat per persones amb discapacitat física i/o orgànica que treballem, a través del nostre empoderament i la nostra participació, per aconseguir una societat inclusiva on puguem fer efectiu l’exercici dels nostres drets.Volem incorporar una persona per fer suport i acompanyament a les entitats federades que presten o gestionen serveis, contribuint al seu enfortiment, a la millora contínua de la seva gestió i a la promoció de models de serveis alineats amb els drets de les persones amb discapacitat física i orgànica.**Funcions**:- Assessorament individualitzat en gestió de serveis i normativa de serveis socials (acció concertada, cartera de serveis, negociació patronal, etc.).- Detecció de necessitats comunes i impuls d'accions col-lectives (formacions, materials, espais de treball).- Dinamització d'espais de trobada i intercanvi entre entitats.- Elaboració de materials tècnics per a la millora i adaptació dels serveis.- Representació i defensa dels interessos de les entitats en espais de coordinació i incidència.**Perfil requerit**:- Grau universitari en Ciències Socials o en Gestió i Administració Pública.- Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.- Domini del paquet Office i experiència treballant amb CRM.- Nívell alt de català parlat i escrit.**Competències**:- Compromís.- Atenció centrada en la persona.- Adaptació al canvi.- Treball en equip.- Organització i planificació.- Capacitat d’anàlisi i resolució.- Comunicació i interrelació amb diferents públics.**Valorarem**:- Certificat de discapacitat.- Coneixements de l’àmbit de la discapacitat física i/o orgànica.- Coneixements de SinergiaCRM.**Oferim**:- Incorporació immediata.- Contracte indefinit.- Jornada a temps complet de 35 h setmanals, distribuïdes de dilluns a divendres matins i dues tardes.- Possibilitat de fer un dia de treball a distància un cop passat el període d’adaptació.- Salari: 24.142,92 € bruts anuals en 14 pagues.- Ubicació: Av. Gran Via de Les Corts Catalanes, 562, pral. 2a. 08011 - Barcelona**Perfil**:Grau universitari en Ciències Socials o en Gestió i Administració Pública.Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya: cartera de serveis socials, acció concertada, requisits d’autorització, negociació patronal, etc.Domini del paquet Office i experiència treballant amb CRM.Nívell alt de català parlat i escrit.**Competencias**:Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Optimismo y entusiasmo, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo- **Nível**:Empleado- **Tipo de contrato**:Jornada completa- **Duración**:Indefinido- **Salario**:Entre 24.001 y 30.000 € bruto/anual- **Estudios mínimos**:Diplomado- **Experiência mínima**:Al menos 1 año- **Fecha de inicio**:26/05/2025- **No de vacantes**:1
#J-18808-Ljbffr