Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Director àrea econòmica (barcelona)

Barcelona
AXXON RECURSOS HUMANS
Publicada el 18 octubre
Descripción

Des d'Axxon busquem incorporar un/a Director d'Àrea econòmica i financera. Aquesta posició serà nomenada pel Patronat de la Fundació Champagnat i dependrà de la Direcció General de la Fundació.

Fundació Champagnat:

La Fundació Champagnat és la titular de les 25 obres educatives promogudes pels germans Maristes a Catalunya.

Formen part de la xarxa 10 escoles, 15 obres socials, centres de lleure i solidaritat, i altres entitats. Gestiona un pressupost aproximat de 70 milions d'euros anuals. Atén unes 8.000 famílies, infants i joves, amb una plantilla d'unes 1.600 persones entre professorat, educadors socials, monitors i personal de serveis.

Maristes Catalunya:

La missió dels Maristes a Catalunya és l'educació cristiana dels infants i joves i l'atenció als infants i joves en situacions de vulnerabilitat.

Mitjançant la Fundació Champagnat i altres entitats, els Maristes gestionem escoles i obres socials a Catalunya. La Fundació Champagnat té l'objectiu de millorar la qualitat educativa i contribuir al benestar de les persones més necessitades.

Els nostres valors són la presència, senzillesa, esperit de família i fraternitat, amor al treball, actuar a l'estil de Maria, atenció als més vulnerables, solidaritat, dedicació a la persona, acompanyament, esperança i joia, universalitat- internacionalitat i participació.

Missió del Lloc de Treball:

Impulsar, liderar i supervisar la gestió econòmica i financera de la fundació, garantint l'eficiència, la transparència i la sostenibilitat dels seus recursos. Com a membre clau de l'equip directiu, contribuirà activament en la definició i implementació de l'estratègia general de l'organització, aportant una visió econòmica sòlida i fonamentada.

Funcions principals:

• Dirigir, coordinar i supervisar els equips tant de l'Àrea Econòmica ( Comptabilitat, Control de Gestió, Tresoreria, Controller), com el conjunt d'Administradors/es de les diferents escoles i obres socioeducatives.

• Participar activament en les reunions de l'Equip Directiu, aportant anàlisis econòmics, projeccions financeres i recomanacions estratègiques per a la presa de decisions.

• Col·laborar en la definició dels objectius generals de la fundació i en l'elaboració del pla estratègic, assegurant-ne la viabilitat econòmica i financera.

• Avaluar l'impacte econòmic de les diferents iniciatives i projectes de la fundació.

• Implementar i desenvolupar eines i plataformes de Business Intelligence per a la recopilació, anàlisi i visualització de dades econòmiques i financeres.

• Proporcionar informació clau sobre el rendiment financer, la rendibilitat i altres mètriques rellevants per a la presa de decisions estratègiques.

• Elaboració i la presentació dels estats financers (balanç, compte de resultats, flux d'efectiu, etc.) d'acord amb la normativa comptable aplicable i els principis de transparència de la fundació.

• Garantir la correcta gestió de la comptabilitat i el compliment de les obligacions fiscals i legals.

• Dissenyar, implementar i supervisar el sistema de control de gestió, incloent-hi l'elaboració i el seguiment de pressupostos, l'anàlisi de desviacions i la definició d'indicadors clau de rendiment (KPIs) financers.

• Realitzar anàlisis de rendibilitat i eficiència dels diferents programes i activitats de la fundació.

• Supervisar la gestió de la tresoreria de la fundació, optimitzant els fluxos de caixa i assegurant la disponibilitat de fons per a les operacions.

Condicions Laborals:

• Contracte laboral indefinit

• Jornada completa i dedicació exclusiva

• Rang salarial orientatiu: euros/bruts anual

• Accés als beneficis i avantatges socials com a trebal

Requisits del lloc de treball:

• Titulació universitària en Ciències Econòmiques i Empresarials, Administració i Direcció d'Empreses o titulació similar. Valorable estudis especialitzats en Direcció Econòmica.

• Es requereix un màster especialitzat vinculat i que aporti valor a les funcions descrites.

• Experiència mínima de 5-8 anys en llocs de responsabilitat en l'àrea econòmico-financera, preferiblement en el sector de fundacions o entitats sense ànim de lucre.

• Sòlids coneixements de comptabilitat, finances, control de gestió i normativa fiscal.

• Experiència demostrable en la gestió i coordinació d'equips multidisciplinaris.

• Coneixements avançats en eines de Business Intelligence i ERPs financers.

• Valorable coneixements de normativa específica per a fundacions i entitats sense ànim de lucre.

• Capacitat per motivar, guiar i inspirar els equips sota la seva responsabilitat, creant un ambient de confiança i compromís.

• Visió estratègica i de projecció d'escenaris i situacions futures

• Capacitat d'anàlisi i síntesi

• Habilitat per compartir coneixements i experiències amb l'equip i altres departaments, fomentant un entorn d'aprenentatge continu.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > director àrea econòmica (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar