Doble Via som una empresa cooperativa d’iniciativa social integrada per persones compromeses amb la innovació i la qualitat, que prestem serveis professionals d’atenció a les persones en l’àmbit socioeducatiu i cultural des de l’any 1999.
Oferim serveis integrals de gestió d’equipaments i programes d’acció social i cultural, d’educació, d’animació sociocultural i dinamització comunitària, així com assessoria i acompanyament en el disseny i planificació d’iniciatives en aquests àmbits d’actuació, en totes les etapes de la vida, des de la infantesa fins la vellesa.
Descripció de l'oferta
A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.
Estem buscant una persona tècnica de RRLL per a les nostres oficines de Sant Cugat del Vallès. La teva funció principal serà realitzar la gestió de nòmines i contractació dels treballadors/es de la cooperativa i donar suport en control horari, absentisme, certificats, etc.
1. Realitzar nòmines, altes i baixes a la seguretat social i contractes.
2. Analitzar les normatives i les condicions del conveni, i de qualsevol modificació legislativa en matèria de Relacions Laborals.
3. Enviar certificats d´empresa, comunicacions al Contrat@, certificats varis.
4. Participar en el disseny de sistemes de control per supervisar i agilitzar la gestió administrativa.
5. Arxivar tota la documentació, dissenyar i implementar un arxiu digitalitzat.
6. Gestionar maternitats, excedències i permisos.
7. Atendre consultes laborals dels treballadors.
8. Executar suport en l´operativa de les assegurances socials i impostos trimestrals.
9. Preparar dades laborals per a licitacions i concursos.
10. Preparar dades de justificació per a subvencions.
11. Realitzar altres tràmits administratius i de gestió del departament.
Requisits:
* Català nivell alt oral i escrit.
* Experiència mínima de 3 anys com a tècnic/a de RRLL.
* Coneixements d'ofimàtica i específicament dels programes de gestió o similars (Sage, Excel, Office 365, etc.).
* Excel nivell mitjà-alt.
* Habilitats de comunicació.
* Capacitat de gestió i treball en equip.
* Capacitat de negociació.
* Residència a Sant Cugat o rodalies (valorable).
* Incorporació immediata (valorable).
* Contracte substitució fins incorporació del treballador/a (mínim 3 mesos).
* Un dia de teletreball a la setmana.
Ubicació: Sant Cugat del Vallès (Espanya)
#J-18808-Ljbffr