Busquem incorporar un Administratiu/va en el programa/projecte de Servei d’Acolliment Familiar i Projectes de Gent Gran amb l’objectiu de donar suport administratiu als projectes.
Quines seran les teves funcions:
• Donaràs suport als tràmits i gestions de caràcter administratiu i de seguiment econòmic al servei d’acolliments familiars.
• Suport en la tramitació d’expedients econòmics de proveïdors.
• Adaptació, seguiment i gravació de dades de les activitats desenvolupades al Servei dins de l’aplicació IMAP.
• Totes aquelles que siguin pròpies de la categoria.
• Participaràs en les reunions d’equip i coordinació amb altres agents intervinents.
• Gestió del seguiment i control de pressupost,
• Realitzaràs comandes a proveïdors i facturació.
• Col·laboraràs en la justificació econòmica, compilant i revisant la documentació requerida.
S'ofereix:
• Incorporació: 21 de novembre del 2025
• Contracte: Interinitat (Substitució IT)
• Jornada laboral i horari: 40 hores/Setmanals, de dilluns a divendres.
• Centre de treball: C/Joan d’Àustria, 120, Barcelona.
• Grup professional i Conveni Col·lectiu d’aplicació: Grup 3, nivell 4, del Conveni Propi de la Creu Roja a Barcelona. Retribució: 23.100,24€ bruts/anuals per jornada completa (100%).
• Número vacants: 1