Overview
DOCENT NEUROMÀRQUETING :
Impartició i elaboració scorm
Descripció:
Busquem professional del Neuromàrqueting per a l’elaboració del material elearning del curs i impartició de les formacions associades en modalitat Teleformació.
Requisits i qualificacions
* Formació metodològica o experiència docent, preferiblement Certificat Professional d’Habilitació per a la docència en graus a b i c del sistema de formació professional i 1 any d’experiència mínima en l’àmbit de màrqueting.
* Complir com a mínim algun dels requisits següents :
* Llicenciat, Enginyer, Arquitecte o Títol de Grau corresponent o altres títols equivalent.
* Diplomat, Enginyer Tècnic, Arquitecte Tècnic o el Títol de Grau corresponent o altres títols equivalents.
* Tècnic Superior de la família professional Comerç i màrqueting.
* Certificats de professionalitat de nivell 3 de la família professional Comerç i màrqueting.
* Per a la impartició en modalitat Teleformació :
Acreditar una formació, d’ almenys 30 hores, o experiència, d’ almenys 60 hores en modalitat Teleformació i en la utilització de les tecnologies de la informació i comunicació.
Contingut a desenvolupar
* Introducció al Neuromàrqueting :
Inicis del neuromàrqueting. Eines per a l'estudi i experimentació. La Tríade Cerebral.
* Definició de la ciència del neuromàrqueting :
L'origen de la neuroeconomia i del neuromàrqueting. Neuroanatomia bàsica. Mecanismes cerebrals utilitzats en la presa de decisions de compra. Decisions racionals i emocionals. Neurociència, psicologia i mites sobre el neuromàrqueting. Tècnica deleye-tracking. Altres tècniques d'estudi utilitzades en neuroeconomia i neuromàrqueting. Neurones, xarxes neuronals i neurotransmissors. Els sentits del cervell.
* Aplicació del Neuromàrqueting :
Els tres passos del cervell. El cerbell primitiu. Tècniques en neuromàrqueting. El discurs i el copy. Les històries. Metàfores. Canals i formats. Rebatre objeccions. La comparativa. Anàlisi de client. Rols del comprador. Pràctica a Neuromàrqueting :
En presentacions orals. En comunicació escrita. En canals digitals. En entrevistes de feina. En punt de venda.
#J-18808-Ljbffr