Integrador/a Social Sant Fost de Campsentelles, Sant Fost de Campsentelles
A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones, envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.
Horari: De dimarts a divendres de 16 a 20 hores i dos dissabtes al mes de 16 a 20.30 hores. De manera mensual un dia a la setmana canviarà l’horari de tarda per un matí de 10 a 13 hores. Fora d’aquest horari, destinarà 2,25 hores a la setmana per a la coordinació i el treball intern, en horari de matins.
Jornada: 22,5 hores a la setmana.
Les funcions seran:
* Responsable de la gestió dels espais de l’equipament i de la seva cessió d’ús.
* Participar de les reunions de coordinació del servei amb el responsable municipal i el responsable d’empresa.
* Corresponsable de coordinar el projecte i el programa de participació juvenil (programar, realitzar, avaluar i justificar econòmicament).
* Corresponsable del Servei d’Atenció Juvenil.
* Corresponsable de la programació especial d’estiu (programar, realitzar, avaluar i justificar econòmicament).
* Responsable de la programació agenda cultural, artística i formativa anual (programar, realitzar, avaluar i justificar econòmicament).
* Corresponsable de la coordinació amb altres departaments i regidories per a dur a terme activitats per a joves.
* Responsable de la programació de xerrades i col·loquis adreçades als joves i a les seves famílies (programar, realitzar, avaluar i justificar econòmicament).
* Vetllar pel funcionament dels diferents espais i serveis de l’equipament.
* Realitzar els informes trimestrals i la memòria anual del servei.
Es valorarà:
* Tenir coneixements informàtics en programes de gestió i ús de les xarxes socials.
SBA: segons conveni del lleure
Requisits: CFGS Integració Social FINALITZAT. Experiència mínima d’un any atenent a infants i famílies en situació de vulnerabilitat. Experiència programant i dinamitzant activitats.
#J-18808-Ljbffr