FUNCIONS (àmbit internacional):
- Gestionar la recepció, revisió i comptabilització de factures de proveïdors.
- Verificar que les factures compleixin les condicions de compra i que estiguin correctament validades per les àrees corresponents.
- Fer seguiment dels venciments i assegurar el compliment dels terminis de pagament acordats.
- Reconciliar comptes de proveïdors i resoldre incidències de preu, quantitat, comandes incompletes, etc.
- Donar suport als processos de tancament comptable mensual i anual.
- Participar en auditories internes i externes aportant la documentació i la informació necessàries.
- Treballar amb l´eina OCR per al processament automàtic de factures millorant l´eficiència i reduint errors a l´entrada de dades. Oferta de treball a la comarca Osona
- Formació de grau a ADE, Economia, Empresarials, CIF o similar.
- Nivell d´anglés C1 (Advanced) i molt valorable francès.
- Experiència bàsica realitzant tasques de comptabilitat i/o administratives.
- Domini de microsoft office, preferiblement excel.
- Molt valorable haver treballat amb sistemes ERP (preferiblement SAP).
- Disponibilitat de vehicle per arribar al lloc de feina.
- Disponibilitat de viatjar puntualment.
- Proactivitat, rigor i bones habilitats comunicatives per interactuar amb altres departaments i proveïdors.