Descripción
Desplácese hacia abajo para encontrar una descripción detallada de este trabajo y lo que se espera de los candidatos. Envíe su solicitud haciendo clic en el botón "Solicitar".
Seleccionem COMPRADOR/A SENIOR per a incorporar-se al departament de compres de companyia industrial del sector metall. L´objectiu principal és liderar l´estratègia de compres de la categoria de productes assignats, alineada amb els objectius estratègics de l´empresa i orientada a maximitzar el valor global de l´organització, tot garantint la competitivitat, la sostenibilitat i la innovació.
Aquest rol lidera la gestió del rendiment dels proveïdors, impulsa els processos de sourcing i negociació, i col·labora estretament amb equips transversals per assegurar l´equilibri òptim entre qualitat, cost, lliurament i innovació. La posició monitoritza contínuament l´evolució del mercat i les necessitats internes per anticipar riscos i oportunitats, promovent la millora contínua i l´eficiència al llarg de la cadena de subministrament.
Actuarà com a Purchasing Leader dins dels equips de projecte, coordinant l´assignació de proveïdors per als projectes i liderant les activitats de compres entre diferents funcions. Els objectius es comparteixen i s´alineen amb el/la Project Manager.
Funciones Principales
*
* Desenvolupar una comprensió profunda de les necessitats dels clients (client, plantes i producte com a clients interns clau), mantenint un coneixement actualitzat del mercat i responent de manera proactiva als canvis.
* Maximitzar la rendibilitat assegurant contractes sòlids amb proveïdors a preus competitius.
* Monitoritzar i optimitzar el rendiment de la categoria mitjançant una anàlisi detallada de la despesa, identificació de riscos i desenvolupament i implementació de plans estratègics de sourcing (desenvolupament de proveïdors, globalització, substitució o racionalització).
* Proporcionar resultats quantificables mitjançant KPIs, quadres de comandament, informes i presentacions executives.
* Gestionar el rendiment dels proveïdors al llarg de tot el cicle de vida, des de la identificació i incorporació fins al desenvolupament continu, garantint la seva capacitat i adequació de recursos.
* Liderar les activitats de sourcing, incloent RFQs, selecció de proveïdors i negociació de costos, condicions, qualitat i tecnologia.
* Mantenir una comunicació contínua amb els proveïdors, gestionar escalacions, resoldre incidències i liderar iniciatives de resolució de problemes, tant internament com externament.
* Actuar com a Product Leader dins de l´equip de projecte, participant des de lʼinici en reunions i activitats durant el desenvolupament i la implementació dels projectes.
* Coordinar els proveïdors assignats i liderar les activitats de compres entre funcions i departaments, assegurant l´alineació amb els objectius del projecte, que es monitoritzen setmanalment amb el/la Project Manager.
* Liderar la comunicació amb proveïdors relacionada amb canvis d´enginyeria, minimitzant l´impacte en costos i coordinant terminis i mostres amb l´equip de projecte i l´equip de planta.
* Participar en reunions de planta per donar suport a lʼhomologació de nous proveïdors i components, i oferir suport en cas de problemes de lliurament o subministrament.
* Contribuir activament a la millora contínua de processos i procediments de compres.
* Participar en la definició de polítiques i criteris de compres aplicables a la selecció de proveïdors que tinguin en compte conceptes de sostenibilitat (protecció ambiental, progrés social i econòmic, eficiència econòmica).
* Col·laborar amb Qualitat per desenvolupar proveïdors i assegurar la millora contínua, l´assegurament de la qualitat i el rendiment logístic.
* Donar suport al departament de compres en l´anàlisi de la demanda, planificació de capacitat, optimització de lots i gestió de la demanda.
* Supervisar l´exactitud i el compliment de les comandes de matèries primeres i components.
* Responsabilitzar-se de mantenir actualitzats els preus al sistema ERP del control de tarifes i del manteniment del sistema, després de l´anàlisi d’impacte i l’aprovació per part de la direcció.
Conocimientos y Requisitos
*
* Coneixements de processos de fabricació industrial i/o automovilística, així com de components i de la gestió de la cadena subministrament.
* Residència a la comarca d´Osona.
* Experiència en àrea de compres en sector industrial.
* Nivell alt d´anglès, català i castellà. xhfqzwm
* Usuari/a avançat/ada d´ofimàtica.
#J-18808-Ljbffr