 
        
        Join to apply for the TÈCNIC/A HELPDESK role at Consell Comarcal de la Selva
Contracte: indefinit
Horari: jornada complerta de 40 hores, de dilluns a divendres de 9:00 - 13:30 i de 15:30 a 19:00h.
Salari: entre 1.600 i 1.900 € bruts / mes
Condicions laborals
Contracte: indefinit
Horari: jornada complerta de 40 hores, de dilluns a divendres de 9:00 - 13:30 i de 15:30 a 19:00h.
Salari: entre 1.600 i 1.900 € bruts / mes
Tasques i responsabilitats
Realitzar tasques de tècnic Helpdesk, reparacions a taller, remotament i a domicili del client.
Atenció al client a la nostra botiga i de manera telefònica, així com assessorament informàtic al client final.
Valorable coneixements administratius o experiència en programes de gestió i comptabilitat.
Requisits
Formació en CFGM en informàtica hardware, i recomanable CFGS en informàtica (imprescindible)
Experiència mínima de 2 anys en lloc de treball similar (imprescindible)
Altres requisits
Català, castellà i anglès
Coneixements d'informàtica a nivell tècnic
Resolució d'averies a nivell de software i hardware
Carnet B i vehicle propi
Competències valorables
Comunicació
Planificació i organització
Treball en equip
Seniority level
Not Applicable
Employment type
Full-time
Job function
Information Technology
Consumer Services
#J-18808-Ljbffr