Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Management

Castellví de Rosanes
Indefinido
Palau de Can Sunyer, S.l.
Publicada el 16 junio
Descripción

La Residencia Can Sunyer, volem incorporar al nostre equip, una persona amb experiència en posicions de responsabilitat departamental dins de l'àrea comptable i financera, amb capacitat de treball en equip, metòdica, organitzada, amb iniciativa i lideratge.

Tareas

* ADMINISTRACIÓ - COMPTABILITAT:
* Elaborar les factures de la empresa, així com registrar-les, organitzar-les i assegurar-se que compleixin amb el marc legal vigent.
* Cercar pressupostos de productes, serveis i proveïdors per a l'empresa i realitzar un garbellat per triar el més convenient.
* Registre, compra i sortida d'inventari portant un control dels actius i passius per a conèixer en tot moment l'estoc i els béns dels quals es disposa.
* Supervisió dels comptes bancaris de l'organització, assegurant-se que no existeixin discrepàncies entre els registres d'ingressos i les despeses, així com que les anotacions comptables coincideixin amb els extractes bancaris i els ajustos que realitza el banc.
* Realització dels informes financers que es destinen als diferents responsables dels departaments i la direcció de l'empresa.
* Assegurament del fet que les operacions de la companyia compleixen amb les lleis fiscals vigents, fent les declaracions fiscals i tributàries així com pagar els impostos i aranzels corresponents.
* Avaluació de les dades financeres per a realitzar prediccions futures o anticipar-se als problemes i contribuir a establir les millors estratègies de negoci a mitjà i llarg termini.
* SERVEIS GENERALS:
* Control, seguiment i supervisió dels serveis propis i dels de proveïdors externs d’acord amb la política de qualitat i actuacions establertes.
* Control i supervisió de l’atenció personalitzada assegurant la qualitat de servei a les persones i famílies.
* Planificar, gestionar i supervisar a l’equip comercial assegurant la consecució del pla comercial i de màrqueting.
* Planificar, dirigir i coordinar les relacions i polítiques laborals, el reclutament i seleccionar personal així com la gestió i fidelització del talent.
* Oferir un entorn adequat i adaptat a les necessitats d'atenció de les persones.

Requisitos

* Coneixements tècnics ERP (Preferiblement SAGE), CRM, eines de Microsoft Office i PGCE.
* Habilitats Resolutiu, adaptatiu, de problemes i la presa de decisions de forma àgil i eficaç.
* L’adaptació́ a noves situacions i l'afrontament de nous reptes.
* La coordinació́ amb altres serveis i professionals del seu àmbit de treball.
* L'establiment de relacions interprofessionals de forma positiva.
* Capacitat de lideratge i de motor de gestió del canvi.
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Castellví de Rosanes
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Management

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar