Crear una alerta de empleo para esta búsqueda
Secretario de Propiedad Intelectual - Badalona
Descripción del trabajo
La Cooperativa Abacus compta amb una comunitat de prop d’un milió de socis, quaranta mil subscriptors i 48 establiments a Catalunya, València i les illes Balears a més de la botiga en línia. És líder en la comercialització de papereria i manualitats als territoris on actua i també en llibres i molt especialment en llibre infantil i juvenil.
La cooperativa també actua en el camp de la creació de continguts amb projectes com les revistes Sàpiens, Cuina, Descobrir i Arrels, les editorials de ficció Amsterdam i no-ficció Ara Llibres, o la col·lecció de clàssics Bernat Metge de La Casa dels Clàssics, a més de produir continguts per a tercers.
Posició :
Cap de Producte de l'Àrea de Joguines
Objectiu :
Liderar i gestionar el cicle de vida complet dels productes / gammes de joguines, des de la selecció fins a la retirada del mercat.
Responsabilitats :
1. Organitzar i executar les operacions. Definir i negociar amb els proveïdors les plantilles, ràpels, descomptes, terminis de lliurament, exclusivitat, etc.
2. Preparar les campanyes que anualment es decideixen amb l’equip de vendes.
3. Decidir el producte que s’ha d’incloure en les diferents campanyes, en funció dels preus, estoc, competència, necessitats dels clients, etc. Així com valorar els preus i possibles descomptes.
4. Controlar l'estoc de les diferents campanyes.
5. Treballar amb l’equip de vendes :
conèixer la demanda i realitzar visites amb els gestors comercials per identificar les necessitats del client.
6. Localitzar nous productes, donar les altes, estar pendent de baixes i descatalogats i portar el control de l’estoc.
7. Parametritzar perquè no falti el producte a magatzem, especialment del producte que va a catàleg.
8. Analitzar les vendes.
9. Visitar les fires més importants per veure tendències.
10. Conèixer diferents proveïdors.
11. Potenciar el treball col·laboratiu amb el departament de vendes retail.
Requisits :
1. Formació universitària en ADE o Màrqueting.
2. Estudis de màster o postgraus de Direcció Comercial i Màrqueting (valorable).
3. Imprescindible experiència en el sector Joguines.
4. Coneixements avançats en ofimàtica i altres eines de gestió.
5. Incorporació immediata.
6. Opció de teletreball 1 dia.
Beneficis :
1. Pla de retribució flexible (assegurança mèdica, targeta transport, escola bressol, tiquet restaurant i / o formació).
2. Promocions i preus especials en serveis culturals.
3. Descomptes en els productes de l’empresa.
4. Plataforma de serveis de benestar personal amb l’assessorament de professionals de diversos àmbits (psicologia, fisioteràpia, nutrició, assessorament energètic, etc).
#J-18808-Ljbffr