A Marlex continuem creixent i apostant pel talent. Per això, volem incorporar un/a consultor/a de RRHH generalista per formar part del nostre equip intern i donar el millor servei als nostres clients.
Si tens experiència en selecció de personal i gestió administrativa, i et motiva formar part dun equip dinàmic i proper, aquesta pot ser la teva oportunitat!
Quines seran les teves responsabilitats?
- Publicació dofertes de feina i cerca activa de candidats/es.
- Cribratge, entrevistes i seguiment de processos de selecció.
- Comunicació constant amb els clients per entendre i cobrir les seves necessitats.
- Gestió administrativa vinculada als processos de RRHH.
- Seguiment dels treballadors/es un cop incorporats.
- Participació activa en lactivitat de loficina i suport al treball col·laboratiu.
Què busquem?
- Experiència prèvia en selecció de personal i tasques administratives de RRHH.
- Capacitat per gestionar diversos processos alhora.
- Bon nivell de comunicació i orientació al client.
- Autonomia, iniciativa i habilitats per treballar en equip.
- Disponibilitat per desplaçar-te puntualment pel territori.
- Residència a Vic o rodalies
Què oferim?
- Incorporació estable en una empresa referent en el sector.
- Bon ambient de treball, amb suport i formació continuada.
- Projecte amb recorregut i possibilitat de creixement.
- Horari partit de dilluns a divendres, amb una tarda lliure a la setmana.
Si tencaixa aquesta proposta i vols formar part dun equip compromès i apassionat per les persones, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres! Oferta de treball a la comarca Osona