Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Auxiliar de archivos y gestión documental legal

Hospitalet de Llobregat
MagmaCultura
Publicada el Publicado hace 17 hr horas
Descripción

Descripció

A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.

Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones es sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.

Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, sexe, orientació sexual i/o diversitat funcional.

Volem incorporar un/a Auxiliar de Gestió Documental per a reconegut i prestigiós arxiu d'àmbit judicial ubicat al'Hospitalet de Llobregat. La teva funció principal serà garantir l’ordre i el manteniment de l’arxiu a través de diferents tasques de suport administratiu i documental.

Imagina't com serà el teu dia a dia:

- Fer la revisió de les transferències documentals.

- Classificar, ordenar i registrar els documents segons criteris establerts.

- Introduir les dades a l'inventari, així com actualitzar la base de dades.

- Efectuar el suport a la gestió del servei de préstec, consultes i devolucions.

Què t'oferim:

- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.

- Contracte: indefinit.

- Jornada laboral i horaris: 35 h/setmanals: de dilluns a divendres de 08:00 h a 15:00 h.

- Incorporació: immediata.

- Lloc del centre de treball: l'Hospitalet de Llobregat.

Requisits mínims

- Ser una persona orientada al detall, treball en equip i amb destacada organització documental.

- Formació: Grau en Documentació o Llicenciatura en Biblioteconomia i Documentació, i/o equivalents.

- Es valorarà positivament tenir formació específica, com Màster en Arxivística i Gestió de Documents, Postgrau en Gestió de Documents Electrònics i/o similars.

- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe.

- Molt valorable experiència en tasques d’arxiu i/o biblioteca.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Hospitalet de Llobregat
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Auxiliar de Archivos y Gestión Documental Legal

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar