Empresa líder en el sector de l’automoció, manteniment i reparació integral de vehicles a nívell nacional precisa incorporar un/a Event Assistant al seu Departament de Marca.**Funcions i responsabilitats a desenvolupar**:- Gestió, organització i coordinació de fires i events corporatius.- Planificar, organitzar i executar tots els events de l’empresa.- Coordinació amb els departaments de l’empresa relacionats amb l’event.- Gestió de patrocinis i col-laboracions amb empreses i proveïdors externs.- Gestió i control del pressupost anual d’events.- Reporting i seguiment dels principals indicadors de l’área a Direcció.- Seguiment, control d’assistents i gestió administrativa.- Coordinació dels equips auxiliars contractats per l’event.- Suport en les tasques de màrqueting.- **Formació acadèmica**: RRPP, Publicitat, protocol, organització d’esdeveniments o similar.- **Idiomes**:Català i castellà.- **Coneixements**: en gestió d’esdeveniments.- **Experiència professional**: prèvia mínima d’1 any en funcions similars.- **Aspectes a valorar**: persona proactiva, creativa, resolutiva, plantificada, amb habilitat de comunicació i negociació.**Condicions**:- **Horari**: 40h/setmanals de dilluns a divendres. Disponibilitat per viatjar a nívell nacional i internacional de forma esporàdica.- **Contracte**: indefinit.