Descripció
Funcions i tasques a desenvolupar:
* Coordinació i supervisió de totes les operacions logístiques del magatzem.
* Recepció, verificació i ubicació de la mercaderia.
* Preparació de comandes.
* Gestió i planificació de la ruta de repartiments (repartidors propis).
* Control i actualització permanent de l’inventari, tant físic com al sistema informàtic.
* Resolució d’incidències relacionades amb comandes o transport.
* Coordinació amb el departament de compres i el comercial per garantir la correcta disponibilitat del producte.
* Supervisió d’un equip de treball (operaris de magatzem i repartidors propis).
* Control de l’ordre i neteja de les instal·lacions del magatzem.
* Proposta de millores en processos logístics i optimització d’espais.
Coneixements i formació
* Coneixements en sistemes de gestió d’estoc (SAP, ERP…)
* Coneixements avançats de Microsoft Excel.
* Formació en logística o gestió d’estocs.
* Carnet de carretó (valorat).
Experiència i perfil
* Experiència prèvia demostrable com a cap de magatzem o responsable logístic (mínim 2 anys).
* Capacitat de lideratge, organització i presa de decisions.
* Persona dinàmica i organitzada.
#J-18808-Ljbffr