Overview
Des d’AXXON estem seleccionant, per a un important grup hoteler, ubicat a la comarca de la Selva, per un projecte totalment sólido, un/a: ADMINISTRATIU COMPTABLE (H/D).
La persona seleccionada s’incorporarà al departament d’administració i en dependència del seu responsable directe, l’objectiu serà vetllar per l’òptima gestió financera i comptable de l’organització, assegurant la fiabilitat de la informació econòmica, el compliment de les obligacions legals i fiscals i la correcta coordinació amb la resta de departaments.
Principals funcions
- Registrar i comptabilitzar les factures de clients i proveïdors.
- Conciliacions bancàries i control de tresoreria.
- Calcular i presentar impostos (IVA, IRPF, impost de societats, models 115, 123, 303, 349).
- Controlar i fer seguiment dels pressupostos i de la planificació financera.
- Donar suport en tancaments comptables mensuals i anuals.
- Elaborar informes comptables i financers per a direcció.
- Arxivar i controlar la documentació comptable i administrativa.
- Donar suport en auditories internes/externes i al departament de Recursos Humans en tasques de gestió i administració de personal.
Oferta
- Projecte totalment estable, amb incorporació a una empresa en constant creixement.
- Horari de dilluns a divendres, amb flexibilitat horària. Disponibilitat per treballar algun dissabte.
- Banda salarial inicial de 26.000¤/any + bonus
- Formació i acompanyament constant per afavorir una correcta incorporació.
Axxon es una empresa de trabajo temporal i selecció de personal que treballa per conectar a los candidatos/as i empreses que verdaderamente encajan. Generamos conexiones que terminan en relaciones laborales valiosas per a que tant tú com l’empresa sigueu creixent. ¿Encajas amb la descripció? No ho pienses més i passa a formar part de la comunitat de Axxon Jobbers.
Experiència
Molt valuable aportar una experiència prèvia mínima de dos anys, desenvolupant tasques d’administració generalista o similars a les descrites.
Formació
- Imprescindible formació de CFGS en Gestió Administrativa o similar. Es valoraran estudis de grau o postgrau en l’àmbit econòmic o relacions laborals.
- Coneixements de comptabilitat general i normativa fiscal.
- Bon domini d’ofimàtica i d’ERP comptable.
- Es valorarà molt positivament coneixements en normatives ISO, sistemes de qualitat i optimització de recursos.
- Domini fluid del català i el castellà, tant escrit com parlat. Es valorarà molt positivament anglès i francès.
Habilitats i competències
- Capacitat analítica i orientació al detall per assegurar una gestió comptable rigorosa.
- Autonomia i iniciativa pròpia per gestionar el cicle comptable amb eficiència i responsabilitat.
- Altes habilitats comunicatives i d’organització, planificació i treball sota pressió.
- Vetllar pel manteniment d’un bon ambient de treball i per la seguretat i salut dels companys i col·laboradors.
#J-18808-Ljbffr