Tasques: control i organització de magatzem i estocs, assegurant la correcta gestió del material, la seva traçabilitat i el manteniment de nivells òptims d'inventari.
Supervisió de les entrades i sortides de producte, control de comandes i coordinació amb proveïdors i transportistes per garantir una logística eficient.
Gestió de riscos laborals, aplicant mesures preventives i protocols de seguretat per assegurar un entorn de treball segur i complir amb la normativa vigent.
Planificació i gestió de viatges i desplaçaments del personal, incloent-hi la reserva de transports, allotjaments i dietes, així com la coordinació d'agendes i incidències durant el trajecte.
Atenció al client personalitzada i professional, resolent consultes, incidències i oferint suport tant presencialment com per telèfon o correu electrònic.
Gestió documental, arxiu, control de factures i pressupostos, actualització de bases de dades i suport a la direcció i altres departaments en la gestió diària de l'empresa.
Disponibilitat de vehicle: automòbil, furgoneta, Permisos de conduir: b
Required Skill Profession
Other General