Busquem incorporar a un/a adminsitratiu/va de logística que realitzi les següents funcions:
Gestió de tasques administratives en relació amb la logística.
Atenció telefònica amb clients, proveïdors, empreses de transports i d´altres relacionats amb l´àrea logística.
Gestió de suport al departament de compres i vendes.
Gestió i supervisió de la traçabilitat de les importacions, exportacions i operacions nacionals.
Gestió i supervisió del procés administratiu del despatx de duanes.
Gestió, control i elaboració d´albarans i gestió de documentació de compres i vendes.
Control i seguiment de comandes de vendes i compres.
Control i supervisió de contractes i factures de transport.
Assignar i coordinar el transport de compres i vendes.
Planificació de lliuraments de comandes a clients.
Cerca, contractació i seguiment de les empreses de transport.
Recepció d´entrades de comandes de compres.
Gestió d‟incidències del departament.
Adjudicació dels lots de producció en coordinació amb el departament de producció i qualitat.
Seguir els requisits i els criteris del Sistema de Gestió implantat a l´empresa.
Seguiment de les operacions comercials i logístiques.
Control de les plantes de producció en coordinació amb el departament de producció i qualitat.
Participar a les activitats formatives del departament logístic.
Reportar a Direcció General Oferta de treball a la comarca Vallès Oriental
-Formació en Logística i Administració.
-Coneixements informàtics: Microsoft Office
-Idiomes valorables: anglès i francès
-Vehicle propi
-Incorporació immediata