Important empresa d´automoció busca un/a Responsable de Comunicació & Marqueting per la seva seu central a Arbúcies.
Les tasques de la persona seleccionada estàn classificades en:
🔹 40%. Back Office Comercial:
- Acompanyar els clients un cop realitzada la venda dels vehicles, mantenint una comunicació activa per informar sobre lestat del vehicle en producció, i gestionar qualsevol pendent o modificació necessària.
- Fer el seguiment comercial, assegurant que el client estigui informat en tot moment del progrés de la seva comanda.
- Crear i dissenyar presentacions comercials per a clients i partners estratègics amb PowerPoint/Canva.
Desenvolupar materials de suport per a lequip de vendes i direcció.
- Organitzar fires i esdeveniments enfocats en clients i oportunitats comercials.
- Gestionar tasques administratives i de coordinació necessàries per a lentrega final del producte, assegurant el compliment dels terminis acordats.
- Imprescindible un alt nivell danglès, per poder fer acompanyament i comunicació fluïda amb clients internacionals.
🔹 30%. Màrqueting:
- Dissenyar i coordinar accions de màrqueting digital i tradicional, alineades amb els objectius de lempresa.
- Crear contingut atractiu per a xarxes socials, web i materials corporatius i comercials.
- Desenvolupar lestratègia de contingut per a xarxes socials, planificant publicacions a LinkedIn, Instagram, etc.
- Gestionar i analitzar mètriques de xarxes socials per optimitzar el rendiment.
- Dissenyar materials gràfics per a la comunicació interna i externa.
- Crear i editar contingut audiovisual: vídeos corporatius, reels, entrevistes, etc.
- Mantenir i gestionar la identitat visual de la marca a tots els canals.
🔹 30%. Comunicació:
- Crear lestratègia de comunicació interna i externa per a les empreses del grup.
- Gestionar accions de Relacions Públiques amb mitjans de comunicació, stakeholders i clients.
- Coordinar esdeveniments corporatius com convencions, fires i team buildings.
- Monitoritzar, analitzar i reportar mètriques de comunicació per a la millora contínua de les estratègies.
- Gestionar canals de comunicació interna (p. ex. SharePoint, newsletters) i promoure la cultura corporativa.
- Gestionar la reputació de lempresa i possibles situacions de comunicació de crisi.
Si creus que pots encaixar apunta´t, et volem conèixer 😉🍀💫 Oferta de treball a la comarca Selva
🎯 Requisits imprescindibles:
- Anglès fluid (oral i escrit).
- Experiència en màrqueting, comunicació i/o atenció a clients.
- Competència alta en PowerPoint i/o Canva per a la creació de presentacions professionals.
- Experiència gestionant xarxes socials i desenvolupant estratègies de contingut.
- Capacitat organitzativa excepcional (indispensable), amb atenció al detall i habilitats multitasca.
- Excel·lent comunicació oral i escrita.
🌟 Competències valorades:
- Proactivitat i autonomia.
- Creativitat per generar continguts i solucions innovadores.
- Capacitat per treballar sota pressió i amb terminis ajustats.
- Habilitats interpersonals per a la relació amb clients i equips interns.
✅ Que et podem oferir?
- Incorporació a un equip dinàmic i en creixement.
- Contracte indefinit des del primer dia.
- Oportunitat de treballar amb clients de primer nivell.
- Salari dacord amb lexperiència.
- Formació contínua i possibilitats de desenvolupament professional.
- Disponibilitat per fer 100%. treball presencial
- Cotxe propi