Posició a Jornada Completa. Girona. Presencial- *Estratègia de màrqueting*: Desenvolupar plans per arribar als objectius de l'empresa, incloent la identificació del públic objectiu i la selecció dels canals de màrqueting.- *Gestió de la marca*: Mantenir la identitat de la marca a través dels diversos canals de comunicació i materials (xarxes socials, pàgina web, dossiers, etc.)- *Contingut i campanyes*: Crear i gestionar contingut per atraure i retenir clients, i executar campanyes de màrqueting. Utilització d'una càmera per a fer fotos i videos professionals i la posterior edició interna.- *Participació als esdeveniments:- Poder participar als diferents esdeveniments programats (Tryouts, Pro Experience, campus, etc.) per a generar el contingut amb càmera i poder assumir altres funcions logístiques.- *Anàlisi de dades i rendiment*: Avaluar l'efectivitat de les estratègies i campanyes a través de mètriques clau.- *Col-laboració interna*: Treballar amb altres departaments per assegurar la coherència en tota l'organització.- *Seguiment de tendències*: Mantenir-se al dia amb les novetats en màrqueting i tecnologia per a millorar les estratègies.