A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de genère.
A Doble Via estem buscant persones per formar part d’una borsa d’informadors/es per a cobrir activitats de manera puntual o substitucions a diversos equipaments culturals.
Les funcions principals seran:
* Acollida i atenció al públic.
* Obertura, tancament i gestió d’espais.
* Donar suport en l’organització de les activitats programades.
* Gestionar la base de dades i el registre d’ús.
* Vetllar pel correcte manteniment de l’espai.
* Coordinació amb el personal tècnic de referència.
Requisits:
* Titulació mínima de batxillerat, cicle de grau superior o equivalent.
* Capacitat de tracte amb la gent.
* Coneixements bàsics d’informàtica.
* Experiència en tasques d’atenció al públic.
* Inquietuds per a l’àmbit artístic i cultural.
* Persona resolutiva.
* Nivell C de català.
* Resident a Granollers o proximitats.
* Es valorarà estudiants o titulats en l’àmbit social i cultural.
Oferim:
- Lloc de treball: Granollers
- Horari: disponibilitat diversa (matins i/o tardes, entre setmana i/o caps de setmana)
- Salari: segons hores realitzades (conveni del lleure)
- Possibilitat de promoció professional
Requisits:
* Titulació mínima de batxillerat, cicle de grau superior o equivalent.
* Capacitat de tracte amb la gent.
* Coneixements bàsics d’informàtica.
* Experiència en tasques d’atenció al públic.
* Inquietuds per a l’àmbit artístic i cultural.
* Persona resolutiva.
* Nivell C de català.
* Resident a Granollers o proximitats.
* Es valorarà estudiants o titulats en l’àmbit social i cultural.
Competències:
* Autonomia.
* Proactivitat.
* Iniciativa.
* Habilitats de comunicació.
* Empatia i assertivitat.