Funciones
Busquem un/a agent per a atenció al ciutadà/a de manera presencial en les oficines d'Atenció Ciutadana de Tortosa
Funcions:
- Informar i orientar sobre com consultar l'estat dels tràmits electrònics i les notificacions electròniques als ciutadans que acudeixin al punt d'autoservei
- Fer acompanyament al ciutadà per a obtenir el idCAT mòbil i la Meva Cartera. En el punt d'autoservei de l'oficina d'atenció ciutadana.
- Solucionar possibles incidències relacionades amb la tramitació.
- Tasques de backoffice.
A l'inici de la contractació haurà de desplaçar-se al centre de Glòries (Barcelona, Gran Via de les Corts catalanes 866) per a atenció telefònica i període d'aprenentatge. El temps estimat mínim és d'una setmana, en funció de la capacitat de la persona. El desplaçament pot realitzés dins de la jornada laboral. El cost del desplaçament s'abonarà a posterior.
Se ofrece
- Formació prèvia inicial online del 31/10 al 11/11 en horari de 9h a 15h a través de teams (es requereix un ordinador per a realitzar formació)
- Inici de contracte 13/11 un cop superada la formació i ser
- Contracte indefinit. Posició estable
- Salari segons conveni contact center 14.875,90 euros bruts/anual en 14 pagues
- Jornada de 35h/setmana
- Dilluns a Divendres de 8h a 15h