Administratiu/va Tècnica LABORAL – RRHH
Ubicació: Sabadell centre
Tipus de jornada: Completa
Incorporació: Immediata
Som una gestoria consolidada al centre de Sabadell que ofereix serveis integrals a empreses i autònoms.
Busquem un/a administratiu/va tècnica amb experiència en l’àmbit laboral i de recursos humans per incorporar-se al nostre equip.
Funcions principals
• Confecció i tramitació de nòmines, contractes i liquidacions
• Gestió i presentació d’impostos vinculats a l’àrea laboral: model 111, 190, etc.
• Gestió de l’alta, baixa i variacions de treballadors a la Seguretat Social (Sistema RED)
• Comunicació de contractes al SEPE (Certific@2, Contrat@)
• Coneixement i aplicació dels diferents convenis col·lectius
• Assessorament i gestió diària de clients en matèria laboral i RRHH
• Coordinació amb altres departaments de la gestoria (fiscal, comptable)
Requisits
• Experiència mínima de 2-3 anys en lloc similar dins d’una gestoria o assessoria
• Coneixement pràctic del Sistema RED, SILTRA, Certific@2, Contrat@, Delta
• Domini d’eines informàtiques de gestió laboral A3Nom
• Coneixement actualitzat de la normativa laboral i de la Seguretat Social
• Capacitat per gestionar diversos clients i adaptar-se a diferents sectors i convenis
• Nivell alt de català i castellà, tant parlat com escrit
• Persona organitzada, resolutiva i amb orientació al client
Es valorarà
• Formació específica en Relacions Laborals, RRHH o similar
• Experiència prèvia en gestories o assessories
Oferim
• Contracte indefinit, estabilitat laboral
• Bon ambient de treball i equip professional consolidat
• Formació contínua i suport tècnic
• Remuneració segons experiència i vàlua aportada
• Horari de 9-14 15-18 Horari intensiu del 01/08 al 15/09 i també durant el periode Nadalenc, Setmana Santa
Vols formar part d’un projecte sòlid on créixer professionalment?
Envia’ns el teu curriculum a nuria@grw-up.cat