Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Hollister co. - assistant manager, la canada

Marbella (29603)
Abercrombie & Fitch Co.
Publicada el 12 noviembre
Descripción

Join to apply for the Hollister Co.
- Assistant Manager, La Canada role at Abercrombie & Fitch Co.

Company Overview
* Abercrombie & Fitch Co. is a global, digitally led omnichannel specialty retailer of apparel and accessories catering to kids and millennials.
* The company operates over 750 stores across North America, Europe, Asia and the Middle East, and e-commerce sites abercrombie.Com, abercrombiekids.Com and hollisterco.Com.
* Abercrombie & Fitch Co. leads with purpose and always puts its people first.
Role Overview (English)
* Assistant Manager is a multi‑faced role that merges business strategy, operations, creativity and people management.
* Key responsibilities include driving sales results, overseeing daily store operations, managing merchandising, leading talent and fostering a culture of customer excellence.
Lo que conlleva (Requisitos – Español)
* Grado o un año de experiencia en supervisión en un puesto de atención al cliente.
* CEFR B2 Fluidez en inglés y español, requerida.
* Capacidad para presentarse ante un entorno dinámico y desafiante.
* Habilidad para el trabajo en equipo.
* Proactividad.
* Impulso para la consecución de objetivos.
* Multitarea.
* Interés y conocimiento en moda.
What It Takes (Qualifications – English)
1. Bachelor’s Degree OR one year of supervisory experience in a customer‑facing role.
2. CEFR B2 Fluency in English & Spanish, required.
3. Strong problem‑solving skills.
4. Ability to show up in a fast‑paced and challenging environment.
5. Team building skills.
6. Self‑starter.
7. Drive to achieve results.
8. Multi‑Tasking.
9. Fashion Interest & Knowledge.
What You'll Do (English)
* Customer Experience & Omni Channel Fulfillment
* Drive Sales & Store Presentation
* Store & Stockroom Operations
* Staffing, Scheduling, Payroll Management
* Training & Development
* Communication & Asset Protection
Lo que harás (Responsabilidades – Español)
* Experiencia del cliente
* Impulsar las ventas
* Cumplimiento Omnicanal
* Presentación de tienda y supervisión de la superficie de ventas
* Operaciones de tienda y almacén
* Gestión y administración de personal, y gestión de nómina
* Capacitación y desarrollo
* Comunicación
* Protección de activos
Additional Benefits (English & Spanish)
* Quarterly Incentive Bonus Program / Programa de Bonificación de Incentivos Trimestrales
* Private Medical Plan / Seguro Médico Privado
* Additional Paid Time Off / Tiempo de Descanso Remunerado Adicional
* Paid Volunteer Day per Year / Un Día de Voluntariado pagado por Año
* Merchandise Discount / Descuento en Mercancía
* Associate Assistance Program / Programa de Asistencia para Asociados
* Training & Development / Capacitación y Desarrollo
* Opportunities for Career Advancement / Oportunidades de Avance Profesional
Equal Opportunity Employer

Abercrombie & Fitch Co. is an Equal Opportunity Employer.

Abercrombie & Fitch Co. Es una compañía con igualdad de oportunidades.

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Marbella (29603)
Empleo Marbella (29603)
Empleo Provincia de Málaga
Empleo Andalucía
Inicio > Empleo > Hollister Co. - Assistant Manager, La Canada

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar