L’Àrea de Sostenibilitat, Qualitat i Seguretat laboral necessita incorporar al seu equip un/a professional qualificat/da amb coneixements i experiència provada pel manteniment i desenvolupament de sistemes de gestió integrada (SGI) del camp de la qualitat (ISO 9001) i el medi ambient (ISO14001). En dependència de la Cap de l’Àrea, el/la tècnic de qualitat i medi ambient l assumirà les següents tasques i responsabilitats:
Tasques relatives al sistema de gestió ambiental:
* Suport i manteniment de la documentació de la certificació actual ISO 14001.
* Avaluació i control del compliment de la normativa i novetats legislatives en matèria ambiental i de seguretat industrial (àmbit llicències d’activitat i norma ISO 14001).
* Suport en la confecció d’informes anuals i seguiment d’indicadors ambientals.
* Interlocució amb administracions i autoritats del sector pel manteniment de llicències d’activitat.
* Propostes de possibles noves certificacions en el camp de la sostenibilitat adients a centres de recerca biomèdica.
Tasques associades al sistema de gestió de qualitat:
* Manteniment de la documentació del sistema i suport tècnic a les àrees de l’àmbit de la certificació.
* Interlocució amb entitats certificadores o cossos d’inspecció.
* Supervisió dels processos d’auditoria, seguiment d’accions correctores i informes.
* Seguiment de compliment dels resultats d’auditories; identificació de mancances reiterades i proposta de programes de millora.
* Disseny d’estratègies per mantenir i potenciar la millora continua.
* Formació universitària de l’àmbit de l’Enginyeria (branques relacionades amb el medi ambient, la gestió de projectes, ciències biomèdiques o l’organització d’empreses), grau en Ciències Ambientals, Ciències Biològiques, Farmàcia o titulacions afins.
* Formació especialitzada en normes de gestió de qualitat i medi ambient. (ISO, EMAS, EFQM, etc.)
* Domini del marc legal nacional, autonòmic i municipal en els camps de seguretat industrial i medi ambient
* Actualització de novetats legislatives aplicables.
* Bon coneixement de les eines informàtiques de l’entorn Microsoft 365.
* Anglès nivell mig-superior.
* Es valorarà tenir coneixements i experiència en metodologies de millora continuada amb enfoc i millora i optimització de processos (per ex. mètode Lean o altres eines de millora de processos organitzacionals).
Competències professionals:
* Capacitat de treball amb equips diversos, habilitats per gestionar projectes simultanis en entorns canviants.
* Orientació a servei i iniciativa.
* Capacitat de comunicació.
* Rigor i mètode.
* Contracte laboral de jornada completa amb estabilització a la plantilla.
* Salari d'acord a experiència i qualificació.
* Incorporació prevista entre els mesos de setembre/octubre de 2025.
* Formació continua aplicable a la posició.
Les persones interessades enviar CV i carta de presentació (fins 29/9/2025)
#J-18808-Ljbffr