Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals.
Actualment, estem cercant un/a HR CONSULTANT INHOUSE per treballar directament des de casa d'un dels nostres principals clients situat a rodalies de Barberà.
La missió de l'HR Consultant Inhouse és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal treballant directament des de les instal·lacions del nostre client.
L'HR Consultant Inhouse promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre les diferents oficines de Marlex.
El teu dia a dia:
En dependència directa de la cordinació de servei, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:
* Seleccionar profesionals que encaixen amb les necessitats del nostre client. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
* Ser responsable del procés de selecció "end to end" (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
* Elaboració de KPIs per al control i organització dels treballadors.
* Relitzar l'on-boarding de les noves incorporacions a l'empresa. Els hi hauràs d'ensenyar el lloc de treball i explicar les principals funcions a desenvolupar.
* Formar-se en matèria laboral para assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
* Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors.
* Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
Què oferim?
* Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
* Projecte motivador amb grans reptes i pla de carrera amb possibilitats de creixement.
* Treballar en un equip jove i dinàmic.
* Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
* Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
* Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
* 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
* Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Requisits:
* Idealment comptes amb experiència en el sector del treball temporal o en atenció al client.
* Et consideres una persona dinàmica, resolutiva i enèrgica.
* Comptes amb una forta vocació per l'àmbit de la selecció, les vendes i el contacte amb les persones.
* Tens altes habilitats comunicatives, capacitat per treballar sota pressió i moltes ganes d'aprendre i desenvolupar-te professionalment en el sector dels RRHH!
* Resideixes a Barberà o rodalies.