L’objecte d’aquesta convocatòria és la contractació indefinida d’un / a coordinador / a de l’Associació de Municipis i Entitats per l'Energia Pública (Amep) a dedicació complerta, amb un període de prova de sis mesos.
Les funcions del coordinador / a de l’Amep, de forma enunciativa sense que suposi cap limitació, són aquelles que requereix el funcionament de l’Associació, entre altres les següents:
1. Participar en les activitats de comunicació i difusió de l’Amep.
2. Coordinar, impulsar i executar les activitats de l’Amep.
3. Preparar documentació, procediments, pressupostos, contractes i resta de documentació per l’administració, gestió i organització de l’Amep, i funcionament dels òrgans de govern de l’Amep.
4. Dur a terme les tasques i funcions d’administració, secretaria tècnica i gestió de l’Amep.
5. Organitzar actes, jornades, cursos i seminaris per a la difusió, promoció i assoliment dels objectius de l’Amep.
6. Impulsar les activitats que acordin els òrgans de govern de l’Amep.
7. Recolzar i participar en iniciatives municipals i cíviques de divulgació dels objectius de l’Amep.
8. Assessora als municipis i entitats interessades en l’Amep i en l’impuls dels seus objectius.
9. Coordinar els serveis d’assessorament administratiu, tècnic, jurídic i econòmic als municipis i entitats per l’assoliment dels objectius de l’Amep.
10. Establir aliances i relacions, i participar en xarxes nacionals i internacionals relatives als objectius de l’Amep.
11. Participar en iniciatives de debat, investigació i recerca sobre els objectius de l’Amep.
12. Conèixer i aplicar les normatives de protecció de dades personals i de prevenció de riscos laborals.
13. Altres de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
Per la realització d’aquestes funcions és necessari disposar de vehicle i tenir disponibilitat per a realitzar desplaçaments en l’àmbit d’actuació de l’Amep, i eventualment viatjar, amb la corresponent compensació de despeses de quilometratge i altres. També requereix disponibilitat horària fora de la jornada laboral i flexibilitat per adaptar la jornada al calendari d’hores anuals previst al conveni.
* Experiència mínima de 3 anys en llocs de treball corresponents a la titulació superior requerida.
* No es demana una titulació específica.
* Competència en català (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional).
* Competències / coneixements: Es valorarà l’experiència professional acreditada segons el següent barem per àmbits:
1. El medi ambient i l’energia fins un màxim de 2 punts.
2. La comunicació fins un màxim d’1 punt.
3. La política i les relacions institucionals fins un màxim d’1 punt.
4. L’activisme en entitats sense ànim de lucre o la cooperació fins un màxim d’1 punt.
5. La gestió i administració d’entitats i empreses fins un màxim de 2 punts.
6. El sector públic fins un màxim de 2 punts.
#J-18808-Ljbffr