CAP DE SECCIÓ i MAGATZEM (H/D) Des d'Axxon, estem actualment seleccionant, per un Important grup empresarial del sector de la distribució alimentària i retail, en plena fase de creixement, ubicat a la Jonquera, per un projecte totalment estable.
Principals funcions
Supervisar i coordinar l’equip humà, assignant tasques i establir objectius per garantir els estàndards de qualitat i eficiència.
Fer seguiment de les vendes i indicadors clau de rendiment (KPI’s), proposant accions de millora quan sigui necessari.
Planificar, coordinar i controlar les activitats relacionades amb la gestió d’inventaris, incloent-hi recepció, emmagatzematge, distribució i control de productes.
Participar en reunions de coordinació i fomentar el treball en equip per assolir els objectius organitzacionals.
Gestionar aspectes de l’equip com horaris, vacances, absències i formació.
Impulsar la motivació i el desenvolupament professional de l’equip, promovent un ambient de treball positiu i productiu.
Funcions cap de magatzem
Liderar l’equip operatiu de magatzem (aproximadament unes 40 persones, en temporada alta).
Unificar criteris i processos entre magatzems, establint dinàmiques de treball efectives.
Organitzar horaris, torns, vacances i cobertures segons volum de feina.
Assegurar el compliment dels tempos de càrrega i descàrrega.
Participar activament a l’operativa quan calgui (ús de transpalet, supervisió directa, etc.).
Vetllar per la correcta ubicació de productes i l’ordre general del magatzem.
Contribuir en la millora contínua i la digitalització de processos.
Què oferim
Contractació estable i directa per empresa.
Incorporació immediata a un grup empresarial sòlid i en constant creixement.
Retribució inicial a partir de 30.000 € BA.
Experiència
Imprescindible aportar experiència prèvia en una posició similar, com a mínim 2 anys, responsabilitzant-se de la gestió d’equips de centres logístics o grans distribuïdores d’alimentació.
Coneixements sòlids en gestió d’inventaris.
Formació
Aportar formació mínima en CFGM o CFGS en Logística o àmbits similars (no imprescindible, però molt valorable).
Coneixements avançats d’ofimàtica i ús de PDA.
Competències i habilitats
Persona proactiva, amb capacitat per treballar en entorns dinàmics i exigents.
Capacitat analítica, de planificació i lideratge d’equips.
Habilitat per a la resolució de conflictes i presa de decisions.
Excel·lents habilitats de comunicació i d'orientació a resultats.
#J-18808-Ljbffr