Pstrong Funcions i responsabilitats del lloc: /strong /pulli Atenció telefònica i presencial. /lili Gestió de quotes: altes i baixes. /lili Tasques administratives amb el CRM i altres. /lili Gestió d’inscripcions a les activitats. /lili Actualització de base de dades. /lili Tasques comercials d’altes de socis. /lili Assistència als esdeveniments i actes. /li /ulpstrong Organització del treball /strong /pulli Dependència de la Responsable de l’Àrea d’Atenció /lili Relació amb el responsable de Comunicació i màrqueting /lili Tracte directe amb socis, equip professional i altres. /li /ul pstrong Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions: /strong /pullistrong Formació /strong : Cicle formatiu de Grau Superior en Administració i gestió, Comerç o similar, o formació superior. /lilistrong Coneixements /strong : Domini del paquet office, habilitats administratives i de gestió de la informació (CRM). /lilistrong Idiomes /strong : Nivell en català alt, escrit i parlat. Valorable coneixements d’anglès. /lilistrong Altres /strong : Valorable coneixements de muntanya. /li /ul pstrong Habilitats, aptituds i actituds per al lloc de treball: /strong /pulli Capacitat comunicativa i de treball en equip. /lili Capacitat de planificació i de treball metòdic /lili Capacitat per integrar tasques de diferent naturalesa. /lili Implicació i compromís amb el projecte. /li /ul pstrong Jornada: /strong /pp37 h setmanals, de dilluns a divendres. /p pstrong Horari: /strong /pulli Dilluns i dimecres de 10 a 14h i de 15 a 20 hores. /lili Dimarts i dijous de 15 a 21 hores. /lili Divendres de 9.30 a 14.30 hores. /li /ul pstrong Incorporació Immediata /strong. /p pstrong Salari a concretar. /strong /p pb Interessats i interessades /b b envieu la vostra candidatura en aquest anunci. /b /p