Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Atenció client - aux.adminstratiu (tàrrega)

Tàrrega
Plat Preu, S. L.
Publicada el 9 octubre
Descripción

A Casa Delfín estem buscant una persona per incorporar-se a l'equip d'Atenció al Client d'una empresa sòlida i líder al seu sector i amb un abast d'activitat a nivell estatal i internacional.

Si busques un nou repte i la possibilitat de desenvolupar-te professionalment...

Aquest és el teu projecte!

Funcions principals:

- Recollida i entrada de comandes o pressupostos dels clients de la companyia.
- Proporcionar la informació sobre l’article, preu, etc. que el client o el mateix comercial de la companyia sol·liciti, mitjançant trucada telefònica, correu, visita presencial o altres mitjans, i poder proposar articles, preus especials, ofertes, etc. en funció del consum de cada client.
- Fer el seguiment de les comandes i pressupostos que s’han preparat, i el de les vendes a determinats grups o cadenes de clients.
- Atendre els clients que visitin a l’exposició de les instal·lacions de Tàrrega, en el cas que els companys que fan aquesta funció estiguin ocupats o absents del seu lloc de treball.
- Donar d’alta els clients nous, a partir de la informació que proporcionaran els comercials de la companyia o els mateixos clients.
- Controlar el procés de facturació de les comandes i albarans de venda.
- Arxiu, preparació i classificació de documents de vendes.

Requisits:

- Coneixements bàsics de comptabilitat i gestió administrativa.
- Formació Grau Mitjà
- Domini de Microsoft Office, amb especial èmfasi en Excel (nivell intermedi).
- Experiència molt valorable amb el programa de gestió Dynamics AX.
- Capacitat per organitzar tasques i gestionar el temps de manera eficaç.
- Iniciativa, autonomia i ganes d'aprendre.
- Actitud positiva i proactiva amb ganes de formar part d'un equip de treball actiu.
- Bona comunicació, tant escrita com verbal.
- Experiència prèvia en un lloc similar serà valorada, tot i que no imprescindible.
- Vehicle propi (ubicats al P.I. La Canaleta de Tàrrega).

Oferim:

- Formació a càrrec de l’empresa i un horari adaptable entre les 8:30h i 18:00h, amb els divendres a la tarda lliures.
- Contracte Indefinit
- Un entorn de treball dinàmic i atrayente, amb un equip jove i compromès amb el creixement de l’empresa.
- Bonus per objectius, i que anirà creixent amb l'evolució de la persona dins de la companyia.
- Jornada completa i presencial

Si les característiques de la companyia t'han satisfet, les condicions t'encaixen i les tasques que hem exposat et motiven, i tens ganes de créixer professionalment dins d'una companyia en expansió, estarem encantats de rebre el teu Currículum i poder tenir una primera entrevista amb tu.

Moltes gràcies.

Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido

Sueldo: 20.000,00€-25.000,00€ al año

Beneficios:

- Flexibilidad horaria
- Jornada intensiva los viernes

Preguntas para la solicitud:

- Què creus que pots aportar per aquesta posició?

Ubicación del trabajo: Empleo presencial

Fecha de inicio prevista 27/10/2025

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Tàrrega
Empleo Provincia de Lleida
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Atenció client - Aux.Adminstratiu (Tàrrega)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar