A Casa Delfín estem buscant una persona per incorporar-se a l'equip d'Atenció al Client d'una empresa sòlida i líder al seu sector i amb un abast d'activitat a nivell estatal i internacional.
Si busques un nou repte i la possibilitat de desenvolupar-te professionalment...
Aquest és el teu projecte!
Funcions principals:
- Recollida i entrada de comandes o pressupostos dels clients de la companyia.
- Proporcionar la informació sobre l’article, preu, etc. que el client o el mateix comercial de la companyia sol·liciti, mitjançant trucada telefònica, correu, visita presencial o altres mitjans, i poder proposar articles, preus especials, ofertes, etc. en funció del consum de cada client.
- Fer el seguiment de les comandes i pressupostos que s’han preparat, i el de les vendes a determinats grups o cadenes de clients.
- Atendre els clients que visitin a l’exposició de les instal·lacions de Tàrrega, en el cas que els companys que fan aquesta funció estiguin ocupats o absents del seu lloc de treball.
- Donar d’alta els clients nous, a partir de la informació que proporcionaran els comercials de la companyia o els mateixos clients.
- Controlar el procés de facturació de les comandes i albarans de venda.
- Arxiu, preparació i classificació de documents de vendes.
Requisits:
- Coneixements bàsics de comptabilitat i gestió administrativa.
- Formació Grau Mitjà
- Domini de Microsoft Office, amb especial èmfasi en Excel (nivell intermedi).
- Experiència molt valorable amb el programa de gestió Dynamics AX.
- Capacitat per organitzar tasques i gestionar el temps de manera eficaç.
- Iniciativa, autonomia i ganes d'aprendre.
- Actitud positiva i proactiva amb ganes de formar part d'un equip de treball actiu.
- Bona comunicació, tant escrita com verbal.
- Experiència prèvia en un lloc similar serà valorada, tot i que no imprescindible.
- Vehicle propi (ubicats al P.I. La Canaleta de Tàrrega).
Oferim:
- Formació a càrrec de l’empresa i un horari adaptable entre les 8:30h i 18:00h, amb els divendres a la tarda lliures.
- Contracte Indefinit
- Un entorn de treball dinàmic i atrayente, amb un equip jove i compromès amb el creixement de l’empresa.
- Bonus per objectius, i que anirà creixent amb l'evolució de la persona dins de la companyia.
- Jornada completa i presencial
Si les característiques de la companyia t'han satisfet, les condicions t'encaixen i les tasques que hem exposat et motiven, i tens ganes de créixer professionalment dins d'una companyia en expansió, estarem encantats de rebre el teu Currículum i poder tenir una primera entrevista amb tu.
Moltes gràcies.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Sueldo: 20.000,00€-25.000,00€ al año
Beneficios:
- Flexibilidad horaria
- Jornada intensiva los viernes
Preguntas para la solicitud:
- Què creus que pots aportar per aquesta posició?
Ubicación del trabajo: Empleo presencial
Fecha de inicio prevista 27/10/2025