A ILERTEC, creiem i invertim en el desenvolupament professional i personal dels nostres equips i actualment ens trobem en la recerca d'un/a tècnic/a Helpdesk pel nostre departament de SistemesFuncions- Configuració de software ERP- Configuració i manteniment de servidors (cloud)- Configuració i gestió de VPN- Assistència tècnica nivell 1 i 2: 365, configuració dispositius, etc..- Implementació i gestió de sistemes de Copies de Seguretat.Valorem- Experiència mínim de 1 any resolent incidències en remot i in-situ com a Tècnic/a de 1r nivell de Cau/HelpDesk (requereix coneixement sistema operatiu Windows)- Capacitat de resolució, orientació els resultats i t'agrada treballar en equip.- Titulació CFGS Administració de Sistemes informàtics en xarxa (CFGM sistemes microinformàtics)- Carnet de conduir- Capacitat de resolució, orientació els resultats i t'agrada treballar en equip.- Valorem coneixement d'aplicacions A3 i entorns MSSQLQuè Oferim?- Bon ambient de treball- Lloc de treball fiable, dintre d'un equip dinàmic i innovador.- Jornada complerta ( dill a dij. 8.00-17:00 i Divendres de 8:00-14:00)- Treball en remot a temps parcial
📌 Aplica Ya Técnico/A Soporte Microinformático
🏢 WHATJOBS?
📍 Lérida