Funcions:
- enviament de fulles d’encàrrec, pressupostos, confecció i enviament de factures als clients
- punteig de la facturació interna del despatx
- pagaments de factures
- apertura d’expedients i entrada de nous cients al programa de gestió
- atenció al telèfon
- recepció de clients
- gestió de material de despatx i realització de comandes
- gestió i organització amb proveïdors del despatx (destrucció de dades confidencials, empresa de neteja, etc.)
- petits escrits de tràmit
Experiència:
- Mínim 2 anys d’experiència en tasques de recepció, administració i comptabilitat bàsica.
- Experiència en la gestió telefònica i atenció al client.
S’ofereix:
- Jornada de 25 hores setmanals de dilluns a divendres
- Horari de 9h a 14h
- Retribució segons conveni d’oficines i despatxos de Catalunya
Axxon is a temp and recruiting company that works to connect candidates and companies that truly fit together. Our aim is to generate connections that will end in valuable employment relationships so that both you and the company keep growing. Do you fit with the description? Do not hesitate and become part of the Axxon Jobbers community. Formació:
- Valorable estudis relacionats amb administració
- Coneixements bàsics de comptabilitat
- Domini de programes informàtics bàsics: Excel (imprescindible), correu electrònic, paquet Office
Habilitats:
- Habilitats per a gestionar programes de gestió
- Organització i habilitat per a gestionar diverses tasques i calendaris
- Capacitats comunicatives i de treball en equip
- Persona organitzada, meticulosa i detallista, orientada al detall
#J-18808-Ljbffr