Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a junior helpdesk (ref.: 2024/109)

Badalona
igpt
Publicada el Publicado hace 11 hr horas
Descripción

TÈCNIC/A JUNIOR HELPDESK (REF.: 2024/109)

Reference: 2024/60 Deadline:

15/09/2024

DESCRIPCIÓ DE LA OCUPACIÓ:

L'IGTP necessita incorporar un/a Tècnic/a junior helpdesk, que s'integrarà a la Unitat de Tecnologia de la Informació, per tal de donar suport als usuaris de la Institució.

ES REQUEREIX:

1. Formació en CFGS en Administració de Sistemes Informàtics, similar o superior.
2. Experiència mínima d’un any en l’àrea.
3. Coneixements de: Windows server/ Windows Client, OS X (mac), infraestructura de xarxa, ecosistema Microsoft 365 i telefonia IP. Experiència prèvia en AD, DHCP, DNS... Manteniment de Hardware, PC's, impressores Atenció a l' usuari i gestió de serveis ITIL Mesures bàsiques de ciberseguretat
4. És valorarà cursos d'especialització en l' àmbit de Microsoft, ITIL, Infraestructura de xarxa
5. És valorarà molt favorablement experiència amb SAP BUSINESS ONE.
6. Es valorarà molt favorablement l'experiència prèvia en infraestructura de xarxa Huawei.
7. Es valorarà molt favorablement l'experiència prèvia en àmbits de recerca o similar.
8. Es valorarà molt favorablement l'experiència prèvia en posicions d' atenció a l' usuari final.

FUNCIONS:

Les tasques a dur a terme es centraran en la gestió del primer nivell d' atenció a l' usuari, en concret:

9. Gestionar les incidències i peticions de primer nivell que arribin a l' eina de Service Desk.
10. Manteniment preventiu i correctiu dels punts de treball Antivirus. Xarxa. Instal·lacions i actualitzacions de programari. Estat del sistema operatiu i aplicacions. Neteja de documents innecessaris. Revisió d' alertes de la infraestructura. Gestió de telefonia.
11. Suport en el manteniment preventiu de servidors Monitorització d'estat. Suport esporàdic al nivell 2 de sistemes
12. Suport a la Xarxa Configuració d'equips de xarxa. Suport esporàdic al nivell 2 de sistemes
13. Gestió d'aplicacions: Sap Business One. Manage Engine (Service Desk Plus). Office365. Gestió d' usuaris a l' AD

S'OFEREIX:

14. Posició indefinida a jornada completa.
15. Incorporació immediata.
16. Les retribucions brutes anuals inherents a la plaça objecte de la present convocatòria, seran fixades en funció de l'experiència aportada i les aptituds de la persona candidata, distribuïdes en 12 pagues. Rang salarial: 20.000€-23.000€ bruts/anuals.
17. Possibilitat de realitzar teletreball (fins un màxim de 2 vegades a la setmana).
18. Retribució flexible (tiquet guarderia).
19. Càpsules formatives a càrrec de la empresa.
20. 23 dies de vacances + 5 dies personals anuals+ 2 dies per Setmana Santa + 2 dies per Nadal
21. Formar part d'un centre de recerca multidisciplinari excel·lent amb el distintiu HRS4R.
22. Ubicació al Campus Can Ruti, un entorn de recerca translacional de primer nivell de l'àrea de Barcelona. L'IGTP ofereix un ecosistema de suport, amigable i col·laboratiu per promoure el desenvolupament professional i ajudar-lo a assolir els seus objectius de recerca.

PER MÉS INFORMACIÓ:

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Badalona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > TÈCNIC/A JUNIOR HELPDESK (REF.: 2024/109)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar