Informació de l'empresa
Empresa
TEMPORAL QUALITY
Descripció feina
Càrrec vacant
Administratiu/va
Població
VIC
Comarca
Osona
Núm llocs
1
Categoria
Administratiu/va
Departament
Recursos Humans
Horari
07:00-15:00
Sou
SEGONS CONVENI
Tipus de contracte
A CONVENIR
Durada contracte
A DETERMINAR
Descripció
Les teves funcions principals seran:
- Àrea comptable i administrativa
* Gestió de comptabilitat i facturació.
* Emissió i registre de factures de clients i proveïdors.
* Control i conciliació de comptes i moviments bancaris.
* Suport en tancaments comptables mensuals i anuals.
* Arxiu i control documental comptable.
* Compres i proveïdors
* Sol·licitud i comparativa de pressupostos.
* Seguiment de comandes i control d'entregues.
* Verificació d'albarans i factures, i gestió de pagaments i cobraments.
* Manteniment actualitzat del llistat de proveïdors.
* Control de costos i clients
* Registre i anàlisi de despeses operatives.
* Elaboració d'informes bàsics de costos i desviacions.
* Atenció telefònica i per correu electrònic a clients.
* Resolució d'incidències i suport administratiu a l'àrea comercial.
* Actualització de bases de dades i documentació de clients.
* Gestió de personal (nivell administratiu)
* Control d'incidències laborals (vacances, baixes, absències, parts de treball).
* Comunicació directa amb l'àrea de RRHH.
* Suport general a les tasques administratives d'oficina.
Data publicació
07/11/2025
Requisits
Titulació
Es valorarà
El perfil que busquem
- Persona organitzada, responsable, empàtica i de màxima confiança.
* Capacitat per treballar de manera autònoma i alhora en equip.
* Caràcter estable, proper i resolutiu.
Requeriments
A Temporal Quality estem buscant una Administrativa proactiva, organitzada i polivalent per incorporar-se a un equip petit i molt proper, on la col·laboració i la versatilitat són essencials.
Busquem una persona amb ganes d'implicar-se, amb iniciativa i capacitat per donar suport tant a la gestió administrativa, comptable i operativa de l'empresa, com a la coordinació del personal a nivell administratiu.
Treballaràs colze a colze amb el propietari i donaràs suport directe al cap de planta. Amb el temps, i si demostres capacitat i compromís, hi ha possibilitat d'assumir més responsabilitats dins l'organització.
Imprescindible
Requisits
- Domini d'Office i experiència amb programes de facturació.
* Formació relacionada amb l'àmbit administratiu o comptable.
* Experiència demostrable en tasques similars.
* Referències laborals imprescindibles.
Condicions
- Jornada completa amb horari intensiu de matins.
* Incorporació immediata .
* Retribució segons perfil i experiència. Es demanaran pretensions salarials.
* Contracte inicial per ETT durant el període de prova, amb posterior incorporació a l'empresa.
Altres requisits