Description:
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, sexe, orientació sexual o diversitat funcional.
Volem incorporar un/a Recepcionista / Front Office per a un espai emblemàtic on la naturalesa, l'art i la cultura es combinen de manera única, situats en la Costa Brava (Calella de Palafrugell). La teva funció serà oferir informació sobre l'espai cultural, gestionar la venda d'entrades i el control d'accessos, contribuint a una experiència positiva per al públic visitant.
Imagina't com serà el teu dia a dia:
- Donar la benvinguda al públic visitant, oferir assessorament i proporcionar informació del centre (itineraris, activitats, exposicions i altres ofertes locals), adaptant-se als diferents tipus de públic i tenint en compte les seves necessitats i interessos.
- Atendre el públic en taquilla, realitzant de manera eficient i precisa la venda diària d'entrades.
- Gestionar l'obertura, arqueig i tancament de la taquilla, assegurant el correcte control i conciliació.
- Atendre trucades telefòniques, gestionar correus electrònics i elaborar informes.
Què t'oferim:
- L'oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.
- Contracte: indefinit.
- Jornada i horari laboral:
Temporada 1 i 2: gener, febrer, març i octubre (8 h/setmanals):
Dissabtes i diumenges de 14:00 h a 18:00 h.
Temporada 3: abril, maig, juny i setembre (10 h/setmanals):
Dissabtes de 16:00 h a 20:00 h i diumenges de 10:00 h a 16:00 h.
Temporada 4: juliol i agost: (18 h/setmanals):
Setmana A: dijous i divendres de 10:00 h a 16:00 h i dissabtes i diumenges de 16:00 h a 20:00 h.
Setmana B: de dijous a diumenges de 16:00 h a 20:00 h.
- Incorporació: inmediata.
- Lloc del centre de treball: Calella de Palafrugell, Girona.
Requirements:
- Ser una persona amb excel·lents habilitats de comunicació, amb passió per l'art, estar orientada al servei i al treball en equip, i comptar amb capacitat per a resoldre incidències de manera àgil i eficaç.
- Formació en Turisme, Publicitat i Relacions Públiques, Humanitats, Història, Història de l'Art, Belles Arts o equivalents.
- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe, anglès avançat. Serà molt valorable coneixement d'altres idiomes, com el francès.
- Es valorarà experiència en atenció al públic en posicions similars.
- El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura.