Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Supervisor/a de call center – retenció i fidelització de clients

SOSMATIC
Supervisor del centro de llamada
De 40.000 € a 60.000 € al año
Publicada el 20 agosto
Descripción

Tens experiència liderant en Contact Center i t'apassionen els reptes de fidelització i retenció de clients?

A Sosmatic, estem cercant un/a Supervisor/a de campanya inbound per liderar un equip orientat a la retenció i fidelització de clients d'una reconeguda empresa del sector de les telecomunicacions (fibra òptica, telefonia mòbil i fixa).

Missió del lloc

* La teva responsabilitat principal serà supervisar, motivar i optimitzar el rendiment de l'equip, assegurant el compliment dels objectius comercials i de qualitat establerts pel client.

Principals funcions

* Coordinar i fer seguiment de l'activitat diària dels agents d'atenció telefònica.
* Analitzar indicadors clau de rendiment (KPI): taxes de retenció, conversió, AHT, qualitat, entre d'altres.
* Dur a terme sessions de coaching individual i proporcionar feedback constructiu.
* Proposar i implementar millores en els processos, els discursos comercials i l'operativa diària.
* Elaborar informes i reportar resultats a direcció i al client.
* Assegurar una experiència de client excel·lent en cada interacció.

Perfil requerit

* Mínim 2 anys d'experiència com a Supervisor/a o Coordinador/a en campanyes d'atenció inbound centrades en la retenció, fidelització o vendes, preferentment en l'àmbit de les telecomunicacions.
* Capacitat analítica i domini d'eines de reporting per al seguiment d'indicadors.
* Habilitats de lideratge, orientació a resultats i capacitat de motivar equips.
* Coneixements avançats d'Excel.
* Nivell alt de català, parlat i escrit.

Es valorarà positivament

* Experiència amb eines de Contact Center i CRM.
* Coneixement en gestió d'equips híbrids o remots.
* Formació en màrqueting, comunicació, psicologia o àrees afins.

Què oferim?

* Contracte indefnit.Posició de llarg recorregut.
* Incorporació immediata o segons disponibilitat.
* Formació inicial a càrrec de l'empresa.
* Salari fix de euros bruts de variable
* Reals oportunitats de desenvolupament professional.
* Bon ambient laboral, dinàmic i amb esperit jove.

T'agradaria sumar-te al nostre projecte? Si estàs buscant un nou repte professional i comptes amb experiència en lideratge d'equips dins l'àmbit de l'atenció al client, no dubtis a inscriure't

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Supervisor/a call center
Barcelona
SOSmatic
Supervisor del centro de llamada
De 18.000 € a 21.000 € al año
Oferta cercana
Supervisor/a call center retenció i fidelització de clients
SOSMATIC
Supervisor del centro de llamada
De 2.500 € a 3.000 € al año
Oferta cercana
Supervisor / a de call center / bpo catalán
SOSmatic
Supervisor del centro de llamada
Ofertas cercanas
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Atención al cliente > Empleo Supervisor del centro de llamada > Empleo Supervisor del centro de llamada en Provincia de Barcelona > Supervisor/a de Call Center – Retenció i Fidelització de Clients

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar