Tens experiència liderant en Contact Center i t'apassionen els reptes de fidelització i retenció de clients?
A Sosmatic, estem cercant un/a Supervisor/a de campanya inbound per liderar un equip orientat a la retenció i fidelització de clients d'una reconeguda empresa del sector de les telecomunicacions (fibra òptica, telefonia mòbil i fixa).
Missió del lloc
* La teva responsabilitat principal serà supervisar, motivar i optimitzar el rendiment de l'equip, assegurant el compliment dels objectius comercials i de qualitat establerts pel client.
Principals funcions
* Coordinar i fer seguiment de l'activitat diària dels agents d'atenció telefònica.
* Analitzar indicadors clau de rendiment (KPI): taxes de retenció, conversió, AHT, qualitat, entre d'altres.
* Dur a terme sessions de coaching individual i proporcionar feedback constructiu.
* Proposar i implementar millores en els processos, els discursos comercials i l'operativa diària.
* Elaborar informes i reportar resultats a direcció i al client.
* Assegurar una experiència de client excel·lent en cada interacció.
Perfil requerit
* Mínim 2 anys d'experiència com a Supervisor/a o Coordinador/a en campanyes d'atenció inbound centrades en la retenció, fidelització o vendes, preferentment en l'àmbit de les telecomunicacions.
* Capacitat analítica i domini d'eines de reporting per al seguiment d'indicadors.
* Habilitats de lideratge, orientació a resultats i capacitat de motivar equips.
* Coneixements avançats d'Excel.
* Nivell alt de català, parlat i escrit.
Es valorarà positivament
* Experiència amb eines de Contact Center i CRM.
* Coneixement en gestió d'equips híbrids o remots.
* Formació en màrqueting, comunicació, psicologia o àrees afins.
Què oferim?
* Contracte indefnit.Posició de llarg recorregut.
* Incorporació immediata o segons disponibilitat.
* Formació inicial a càrrec de l'empresa.
* Salari fix de euros bruts de variable
* Reals oportunitats de desenvolupament professional.
* Bon ambient laboral, dinàmic i amb esperit jove.
T'agradaria sumar-te al nostre projecte? Si estàs buscant un nou repte professional i comptes amb experiència en lideratge d'equips dins l'àmbit de l'atenció al client, no dubtis a inscriure't