Funcions i tasques principals: Gestió tècnica i lideratge Exercir la direcció tècnica de l’equipament Supervisar i coordinar l’equip professional. Convocar i conduir reunions d’equip i de veïns. Representar l’equipament davant l’Ajuntament i altres entitats. Atenció a la persona usuària Establir el primer contacte amb la persona usuària i/o família. Aplicar el protocol d’acollida. Elaborar i mantenir actualitzat l’expedient personal (dades socials, sanitàries, PAI). Atendre demandes i urgències de les persones usuàries i familiars. Coordinació de serveis Supervisar la instal·lació del servei de teleassistència. Coordinar derivacions a serveis socials, sanitaris i comunitaris. Coordinar acompanyaments a consultes externes. Gestió administrativa Mantenir actualitzat el Sistema Informàtic Municipal. Vetllar pel compliment del contracte i del reglament de règim intern. Donar suport en temes d’impagaments i gestió econòmica de les persones usuàries. Dinamització i convivència o Programar i supervisar les activitats del Programa de Dinamització. o Intervenir en situacions de crisi (dol, conflictes veïnals). o Fomentar la bona convivència i el respecte entre usuaris. Seguiment i qualitat Coordinar projectes de voluntariat i ajuda mútua. Assistir a reunions convocades per l’IMSS i/o IMHAB. Vetllar pel compliment de la normativa vigent. Requisits: Grau preferentment en l’àmbit de les ciències socials i de la salut Experiència professional: Acreditar experiència prèvia en posicions de direcció o responsabilitat en l’àmbit de la gent gran. Competències necessàries: Capacitat de dinamització Capacitat d’innovació Capacitat d’escolta Estade relacions interpersonals de forma positiva i de confiança Presa de Decisions àgil i eficaç, així com capacitats de Planificació i Coordinació Què oferim?: Incorporació a un equip compromès amb els valors de la Fundació. Formació contínua i suport professional. Contractació temporal