Les funcions a realitzar:
-Realització de comandes diàries/setmanals de compra de material auxiliar i packaging per a les diferents empreses del grup.
-Supervisió i control de la recepció i la documentació de les comandes de compra: albarans, notes dentrega, CMR i factures, entre daltres.
-Entrada al sistema (ERP) de les compres i generació dels albarans de compra.
-Gestionar amb el proveïdor les incidències amb les comandes i la documentació.
-Control destocs de material auxiliar i packaging.
-Suport al Responsable del Magatzem de material auxiliar i packaging amb la recepció de les comandes de compra.
-Gestió i control del procés de devolució de les cubetes i palets i revisió de la documentació associada.
-Gestió i coordinació de recollida de residus cartró, plàstic, fusta i orgànic.
-Revisió i control de que les despeses de material auxiliar i packaging. Oferta de treball a la comarca Selva
-Formació universitària en Economia o Empresarials. Tècnic/a Superior en Administració i Finances o similar, en Transport i Logística o similar, etc.
-Català i castellà parlats i escrits correctament
-Domini d´eines informàtiques
-Experiència de 2-3 anys en posició similar
-Nivell mitjà-alt d´anglès i valorable altres idiomes.
-Residència a la comarca de La Selva o comarques limítrofes
-Estar en disposició de carnet de conduir B1 i vehicle propi
S´ofereix:
-Incorporació en grup empresarial enexpansió
-Lloc de treball estable
-Salari negociable segons perfil