Descripció del lloc
En Trèvol Lleida busquem un/a professional de Comunicació i Atenció al Client amb vocació de servei, habilitats comunicatives excel·lents i una actitud proactiva.
La teva missió serà gestionar i enfortir la relació amb els nostres clients, oferint una atenció pròxima, eficaç i empàtica tant de manera telefònica com presencial. També seràs responsable de gestionar incidències, reclamacions i consultes, garantint sempre una comunicació clara, coherent i orientada a solucions.
A més, col·laboraràs en accions de comunicació interna i externa, donant suport a la creació de continguts, materials gràfics i la difusió d'informació a través de diferents canals (web, xarxes socials, cartelleria, butlletins, etc.).
Responsabilitats principals
• Atendre i assessorar clients i usuaris de manera professional i empàtica.
Gestionar crides, correus i atenció presencial amb orientació al servei.
• Resoldre incidències, queixes o reclamacions de manera eficient i constructiva.
• Col·laborar en la comunicació institucional i en la creació de continguts informatius.
• Elaborar materials gràfics i donar suport a campanyes de comunicació (interna i externa).
• Mantenir actualitzades les bases de dades i eines de gestió d'atenció al client.
• Coordinar-se amb la resta de l'equip per a assegurar una experiència satisfactòria a l'usuari.
Requisits
• Formació en l'àrea de comunicació i/o màrqueting
• Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.
• Experiència prèvia en atenció al públic, comunicació o servei al client.
• Capacitat per a gestionar incidències amb empatia, calma i resolució.
• Orientació al client i actitud col·laborativa.
• Domini d'eines informàtiques i de gestió d'atenció al client (CRM, ofimàtica, etc.).
• Coneixements en disseny gràfic i maneig d'eines com Canva, Photoshop o similars.
• Capacitat per a treballar en equip i sota pressió.
Oferim:
Un entorn de treball jove, dinàmic i en constant evolució.
Oportunitats de desenvolupament professional i formació contínua.
Condicions laborals competitives.