Busquem incorporar en l'àmbit de Recursos econòmics una posició de Controller, amb l'objectiu de realitzar seguiment i anàlisi del pressupost de l'entitat, per assegurar el compliment de l'establert a nivell de:
1. Elaboració pressupostària anual de l'entitat.
2. Control i seguiment analític del compliment del pressupost.
3. Anàlisi de possibles desviacions i proposta de mesures correctores.
4. Elaboració de projeccions trimestrals.
5. Revisió i assignació de les diferents despeses imputables en els projectes.
6. Revisió de les assignacions de costos de personal i hores.
7. Tasques administratives relacionades amb el control pressupostari.
8. Preparació de dades econòmiques per a la presentació a subvencions i/o requeriments d'administracions o altres entitats.
9. Col·laboració en el desenvolupament i implementació de la normativa i procediments de control de l'entitat.
Els requisits per a aquest lloc són:
1. Formació: Diplomatura o grau universitari en Econòmiques, Empresarials o ADE.
2. Experiència: 1 any en posicions similars.
3. Domini d'eines ofimàtiques, especialment Excel.
4. Competències: treball en equip, pensament analític, planificació i organització, orientació al detall.
5. Orientació a la vulnerabilitat.
Valorarem:
1. Ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de Creu Roja o pertànyer a col·lectius vulnerables segons el Pla d'Ocupació de Creu Roja.
2. Experiència amb Power BI, Entorn Office 365, Word i PowerPoint.
3. Formació postgrau/màster en control de gestió o similar (valorat).
Què t'oferim:
1. Incorporació immediata.
2. Contracte indefinit.
3. Jornada completa, horari de dilluns a divendres amb flexibilitat, 3 tardes lliures i jornada intensiva a l'estiu.
4. Centre de treball: Carrer Joan D'Àustria - Barcelona.
5. Grup professional i Conveni Col·lectiu d'aplicació: Conveni propi Creu Roja Barcelona.
6. Nombre de vacants: 2.
#J-18808-Ljbffr