Descripción:
Quina serà la teva missió a l’empresa?
Formar part del departament de comptabilitat assumint tasques de gestió i registre comptable, suport fiscal i elaboració de documentació financera, amb projecció de creixement dins l’empresa.
Les teves funcions seran:
Comptabilització general i gestió de llibres comptables.
Confecció i presentació d’impostos trimestrals.
Participació en la confecció de l’Impost de Societats.
Elaboració del llibre d’actes, la memòria i els comptes anuals.
Ús del programa Sage Despachos.
Suport al tancament comptable i altres tasques pròpies del departament.
Què s’ofereix?
Incorporació estable a una empresa familiar amb ambient proper i compromès.
Pla de desenvolupament professional.
Formació inicial i acompanyament per assolir les responsabilitats del lloc.
Jornada completa de dilluns a dijous i divendres intensiu
Ets el/la candidat/a ideal si…
Tens mínim 3 anys d’experiència en comptabilitat.
Coneixes bé la normativa fiscal i comptable.
Ets una persona responsable, estable i compromesa, i busques un projecte a llarg termini.
Valorem positivament experiència amb Sage Despachos i la gestió d’impostos.
#J-18808-Ljbffr