Localidad: La Roca del Vallès 
Provincia: Barcelona 
Nº Vacantes (puestos): 1 
Funciones 
Busquem un professional responsable de la gestió administrativa de les relacions laborals en 
l'FVO dins el marc legal existent. Els seus coneixements actualitzats de la legislació 
vigent en matèria laboral el capaciten per assessorar l'organització i resoldre consultes 
laborals dels treballadors dels diferents serveis que engloben la Fundació. 
Funncions: 
- Confecció i comunicació de contractes 
- Tramitació d'altes, baixes i modificacions a la seguretat social (Sistema Red) 
- Confecció de nòmines i liquidacions 
- Tramitació d'assegurances socials 
- Elaboració del model 111 i 190 
- Comunicacions amb organismes oficials 
- Suport en selecció i formació. 
**Requisitos**: 
- Llicenciatura/ grau en Relacions Laborals o ADE 
- Formació específica en Recursos Humans 
- Experiència mínima de 2 anys en lloc similar, gestionant l'administració de plantilles de 
- +300 treballadors i multiconveni. 
- Domini de les aplicacions informàtiques relacionades amb la gestió laboral ( valorable A3 Nom o A3 innuva) 
Se ofrece 
- Contracte indefinit 
- Horari: jornada completa de dilluns a divendres. Entrada adaptable entre les 08:00 i les 09:15 i sortida flexible entre les 16:45 i les 
18:00. Estiu jornada intensiva de 08:00 a 15:00 del 01/07 al 14/09. 
- Servei menjador 
- Salari: 28.000€ bruts anuals 
- Vehicle propi per accedir al centre de treball, no hi ha transport públic. 
- Incorporació Immediata.