Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant Auxiliar administratiu/va al departament de Formacions
Quines seran les teves funcions i responsabilitats?
• Programar i gestionar les activitats preventives i les formacions segons la planificació establerta.
• Mantenir actualitzades les dades de formació dels treballadors de les empreses clientes.
• Coordinar i fer seguiment de les formacions amb el departament dels Tècnics de Prevenció de Riscos Laborals.
• Atendre les consultes de les empreses clientes i oferir suport administratiu relacionat amb les formacions.
Condicions que ofereix l’empresa
Perspectiva de la feina
Posició de feina estable
De durada determinada
Altres dades a destacar
Què et podem oferir?
- Formar part del departament de formacions.
- Jornada completa de dilluns a divendres, amb la distribució següent:
• Dilluns i dimarts: de 09.00 h a 18.00 h (amb 1 hora per dinar, de 14.00h a 15.00h)
• Dimecres i dijous: de 08.00 h a 17.00 h (amb 1 hora per dinar, de 14.00h a 15.00h)
• Divendres: de 08.00h a 14.00h
• Un divendres al mes: cal fer guàrdia a la tarda fins a les 18.00h (la setmana que toca fer guàrdia el divendres a la tarda, la jornada és cada dia de 09.00h a 18.00h).
- Promovem la defensa i aplicació afectiva del principi d’igualtat entre homes i dones, garantint les mateixes oportunitats d’ingressos i desenvolupament professional.
- Beques de formació PLG.
- Fomentem un entorn de treball on la col·laboració i el suport mutu són clau per a l'èxit.
- No tens experiència? Nosaltres et formem!
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
-Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
-Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Cures auxiliars d''infermeria
- Valorable CFGM en cures auxiliars d'infermeria.
- B1 de Català o equivalent.
- B1 de Castellà o equivalent.
- Domini d'ofimàtica (Microsoft Office) nivell usuari.
- Col·laboració i treball en equip.
- Planificació i organització.
- Comunicació.
Si ets una persona resolutiva, organitzada, compromesa i amb moltes ganes de créixer professionalment; tens passió, curiositat i el desig d'assolir els teus objectius, volem conèixer-te.
Nivell d'experiència
Prevenció Laboral Gremi SLU
Referent en l'àmbit de la prevenció laboral.
Empresa ubicada a pocs Km de Girona ciutat, amb filials a Barcelona i Segovia que es dedica a la fabricació y comercialització de terres i compleme...
Comarca Gironès
Organigrama SL: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L’equip de consultors experts en selecció de...
Comarca Alt Empordà
Comercial/Majorista de productes per al viverisme i la jardineria
Comarca La Selva
Tenim a les mans una nova marera de cuidar a les persones grans a casa, us volem presentar una alternativa innovadora a la residència: el servei d'...
Comarca Barcelonès
Grup de centres residencials que té com a objectiu garantir el benestar i els millors serveis assistencials a la gent gran i els seus éssers estimats.
Comarca Vallès Occidental
Estem buscant des de Marlex una persona responsable, professional i resolutiva per incorporar-se com a Auxiliar Administratiu/va a una empresa de l...
Comarca Alt Empordà
1. Construcció de xarxa de distribució d'aigua potable i el seu manteniment per als tres municipis de Girona, Salt i Sarrià de Ter.2. Subminis...
Comarca Gironès
#J-18808-Ljbffr