Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG) convoca un procćs de selecció per a cobrir una placa de substitució de Tècnica ďAdministració a ľOficina de Serveis Generals (OSG) a Valldoreix.
Integrada a ľOficina de Serveis Generals, assumirČ Ies seguents
tasques i funcions
:
* Suport als agrupaments:
Suport en tasques concretes ďorganització i gestió als tresorers dels agrupaments amb el programa intern per portar la comptabilitat (comptacau)
* Suport al departament de Comptabilitat o Suport a la comptabililitat de ľentitat, (factures, bancs, subvencions, amortitzacions, impostos i requeriments)
Controlar la tresoreria i els pagaments, inclosa la gestiÓ de targetes, caixes i devolucions a usuaris.
Facturació i seguiment ďingressos dels serveis.
Vetllar pel control intern, donar suport als equips tČcnics i participar en Ies auditories anuals.
Presentació ďimpostos trimestrals
* Finançament:
Suport en la redacció de subvencions.
Suport en la justificació de subvencions.
* Tresoreria:
Manteniment, gestió i tramitació de canvis de poders dels diferents comptes bancaris dels agrupaments
REQUISITS
* Capacitat ďiniciativa, persona proactiva i resolutiva, amb organització i autonomia personal.
* Capacitat de treball en equip i ďadaptació als ritmes flexibles dels equips voluntaris.
* Capacitat ďinterlocució amb administracions, agents socials i educatius.
* Habilitat de sfntesi i redacció de documents.
* Bon nivell i coneixement de Ies eines informčtiques: processadors de text, fulls de cčlcul, presentacions de diapositives i bases de dades; gestió de Ies eines de Google (Calendar, Drive, ...) i eines prôpies (afiliacions, dossier digital, ...).
* Coneixement de recursos per internet: gestions en línia (compra de bitllets, reserves de cases, càterings...).
* Domini del català (nivell C) i castellà, parlat i escrit.
* Coneixements del moviment escolta i guia.
PERFIL ORIENTATIU
* Titulació de grau mitjà o superior en adminictracio i comptabilitat.
* Comptabilitat de fundacions o entitats del tercer sector. Digitalització comptable i transformació digital.
* Normativa fiscal i comptable vinculada al sector no lucratiu.
* Persona coneixedora de l'àmbit de MEG.
* Experiência en gestió i tramitació administrativa.
* Persona amb bon tracte, pacient, responsable, curosa amb Ia presentació i correcció de documents i enviaments, proactiva, i amb capacitat d'organització i endreça.
CONDICIONS LABORALS
La posició permet adquirir experiência i desenvolupar-se professionalment en un ambient dinàmic i jove. L'entorn de treball es troba a una masia de Valldoreix, en una entitat socialment compromesa i que vetlla per Ia conciliació laboral.
* Categoria laboral: oficial administrativa, conveni del Ileure.
* Contracte laboral a càrrec de MEG.
* Contracte de substitució previst de 8 mesos
* Retribució entre euros anuals Jornada laboral de 37.5 hores setmanals.
* LIOC de treball: Oficina de Serveis Generals (Rambla Mn. Jacint Verdaguer 10, 08197, Valldoreix).
* Incorporació immediata.
PROCÉS DE SELECCIÓ
En cas d'interàs envia Ia teva candidatura a amb una carta de presentació i el teu currículum indicant a l'assumpte "PS26 ADMINISTRACIÓ" i omple el següent formulari:
Les entrevistes es faran via Meet i, si s'escau, també es faran presencials a Ia Seu (Rambla Mn Jacint Verdaguer 10, 08197, Valldoreix).
Data límit per presentar candidatura: 21 de desembre de 2025