Ubicació: Sallent (Barcelona)
Horari: De dilluns a divendres, de 8:00 a 17:00 h amb una hora per dinar
Contracte: Temporal substitució baixa
Descripció de l’empresa
Som un obrador especialitzat en carn madurada de vaca, dedicat a elaborar productes de la més alta qualitat mitjançant un procés totalment artesanal. El nostre enfocament es basa en el respecte per la matèria primera, la tècnica i el sabor: cada una de les nostres hamburgueses es produeix a mà, una a una, garantint un acabat únic i un estàndard excepcional a cada lot.
Funcions principals
Gestió del portal de proveïdors: exportació i importació de comandes.
Liquidació diària del portal de proveïdors.
Registre d’albarans i factures de compra.
Atenció al client (presencial i telefònica).
Atenció i suport als comercials de l’empresa.
Liquidacions
Facturacions
Altres tasques administratives
Gestió i arxiu de documentació.
Control i actualització de bases de dades de clients i proveïdors.
Suport en la gestió de cobraments i pagaments.
Coordinació amb els departaments de logística i comptabilitat.
Seguiment administratiu de comandes, incidències i devolucions.
Requisits
Experiència prèvia en funcions administratives.
Coneixements de comptabilitat i facturació.
Bon domini d’eines informàtiques (Office, correu electrònic, portals de proveïdors).
Nivell alt de català i castellà.
Persona metòdica, amb capacitat d’organització i orientació al servei.
S’ofereix
Contracte temporal amb possibilitats de contracte indefinit.
Horari de 8h, de dilluns a divendres.
Bon ambient de treball en una empresa amb trajectòria.
Formació inicial i suport continuat.
Si vols formar part d’una empresa dinàmica i propera, envia’ns el teu currículum i indica la teva disponibilitat horària.