Parlem és l’operadora de telecomunicacions nascuda a Catalunya que ofereix serveis integrals de mòbil, Internet, fix i televisió i que aspira a donar servei als seus clients a qualsevol racó del món, tant a Particulars com a Empreses.
Actualment estem buscant un/a KAM B2B per la oficina d'Olot per incorporar-se amb nosaltres.
Quines seran les teves responsabilitats?
- Desenvolupar i executar l’estratègia comercial amb grans comptes de l’àmbit privat i institucional.
- Detectar oportunitats de creixement i generar nou negoci en el sector empresarial i públic.
- Elaborar propostes de valor diferencials en telecomunicacions, connectivitat, ciberseguretat i serveis digitals.
- Coordinar-se amb equips interns (tècnics, operacions, atenció al client) per assegurar la correcta implementació de les solucions.
- Fer seguiment continuat de la satisfacció del client i actuar com a punt de contacte principal.
- Reportar resultats, previsions i objectius a direcció comercial.
Què esperem de tu?
- Experiència prèvia com a KAM, gestor/a comercial o similar en entorns B2B.
- Coneixement del sector TIC i telecomunicacions.
- Experiència en gestió de comptes del sector públic i coneixement dels processos de licitació.
- Habilitats de negociació i orientació a resultats.
- Capacitat de treballar de forma autònoma i en equip.
- Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita en català.
Per què Grup Parlem?
- Ambient de treball jove i dinàmic.
- Flexibilitat horària d’entrada i sortida.
- Teletreball en model híbrid.
- Targeta de retribució versátil.
- Jornada intensiva a l’estiu.
- Festa el dia del teu aniversari.
- Bonus semestral segons assoliment d’objectius.
- Jornada de 37,5h.