Responsabilitats
* Liderar la gestió PRL de manera transversal en entorns diversos de l’organització.
* Detectar, avaluar i minimitzar riscos laborals en diferents àmbits.
* Gestionar la relació amb el comitè d’empresa i altres agents socials.
* Coordinar i gestionar l’equip de tècnics/tècniques de prevenció.
* Assegurar el compliment legal i l’adaptació a la normativa vigent.
* Participar activament en auditories internes i externes, gestió documental i elaboració de plans preventius.
* Fer seguiment de formacions, equips de protecció individual, plans d’emergència, avaluacions específiques, etc.
* Establir protocols d’actuació i millora contínua en col·laboració amb la direcció.
* Visitar puntualment els diferents centres per a seguiment in situ.
* A mitjà termini, implantar un Servei de Prevenció Propi.
* Liderar l’avaluació i gestió dels riscos associats a la incorporació de nous processos o tecnologies.
* Posicionar l’àrea de prevenció com a partner clau dins l’estratègia de l’organització.
Beneficis
* Projecte estable, amb recorregut i visibilitat dins l’organització.
* Flexibilitat horària d’entrada i sortida.
* Possibilitat de teletreball.
* Salari segons experiència.
* Rol amb impacte real en una empresa en creixement i amb entorn internacional.
Axxon es una empresa de trabajo temporal y selección de personal que trabaja para conectar a los candidatos/as y empresas que verdaderamente encajan. Generamos conexiones que terminan en relaciones laborales valiosas para que tanto tú como la empresa sigáis creciendo. ¿Encajas con la descripción? No lo pienses más y pasa a formar parte de la comunidad de Axxon Jobbers.
Requisits
* Formació superior amb Màster en PRL (les 3 especialitats).
* Experiència de mínim 5 anys com a tècnic/a o responsable de PRL.
* Experiència consolidada en tracte amb comitès d’empresa i agents socials.
* Excel·lents habilitats comunicatives, empatia i capacitat de negociació.
* Perfil resolutiu, positiu, orientat a resultats i amb bona capacitat de planificació.
* Capacitat per viatjar puntualment.
* Experiència implantant serveis de prevenció propis.
* Coneixement de normativa i adaptació a diferents marcs legals.
* Coneixement de gestió en entorns amb alts volums d’activitat.
#J-18808-Ljbffr