Administratiu/va atenció al client, Olot
Busques feina a la Garrotxa? Tens experiència d'un any o més en tasques administratives o d'atenció al client?
Una empresa de la zona de la Garrotxa està buscant incorporar una persona per ajudar al departament administratiu.
Les teves funcions serien:
* Atenció al client telefònica i per correu electrònic (clients interns, proveïdors, clients externs).
* Gestió documental (arxius, gestió administrativa).
* Sostre en temes de facturació, compres, logístics, etc.
* Gestió de comandes, incidències i el seu seguiment.
* Altres tasques relacionades amb la posició.
En Adecco creiem en la igualtat d'oportunitats i apostem pel Talent Sense Etiquetes.
Requisits
* Bons dots de comunicació.
* Clara orientació al client.
* Resolució d'incidències.
* Iniciativa.
* Domini dels idiomes català i castellà, es valora l'anglès.
* CFGM Administració, CFGS Administració i finances.
* Almenys 1 any d'experiència.
* Valorable experiència en indústria.
Responsabilitats
S'ofereix:
* Contracte indefinit directe amb l'empresa.
* Horari central.
* Oportunitats de formació i creixement dins de l'empresa.
* Salari segons valoració.
Si creus que encaixes en aquesta oferta, no dubtis a aplicar!
#J-18808-Ljbffr