T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta, ferreteria i bricolatge a Catalunya? Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip.
Busquem incorporar al nostra centre de Girona un/a Tècnic/a de Màrqueting dinàmic/a, creatiu/va i orientat/da a resultats per incorporar-se al nostre equip. Si tens experiència en la gestió de campanyes, la creació de continguts i el suport a entorns ecommerce, volem conèixer-te
Què t'oferim?
- Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.
- Incorporació a un projecte fiable.
- Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.
- Descompte del 10% en compres de la marca FESMÉS Bricolatge.
Requerits:
- Formació en Màrqueting, Comunicació, Publicitat o similar.
- Experiència prèvia 2 anys en un rol de màrqueting digital i/o ecommerce.
- Coneixements d'eines com Meta Business Suite, Metricool, Google Analytics, SEO, plataformes d'email màrqueting, Canva, Excel.
- Habilitats de redacció i comunicació.
- Persona organitzada, proactiva i amb capacitat de treball en equip.
- Residència a Girona o rodalies.
- Català, castellà avançat.
- Vehicle propi.
Tasques:
Gestió de Campanyes B2C i B2B
- Crear i executar campanyes publicitàries online i offline.
- Dissenyar i implementar campanyes d'email màrqueting i automatització.
- Fer el seguiment i optimització de campanyes.
Gestió de Continguts
- Crear continguts i gestionar xarxes socials segons l'estratègia definida.
- Coordinar amb el/la dissenyador/a les peces gràfiques necessàries.
- Redactar continguts comercials i articles pel blog amb criteris SEO.
Automatització de Màrqueting
- Configurar fluxos d'automatització i segmentació de bases de dades.
- Gestionar llistes i públics per optimitzar l'impacte de les accions.
Suport al departament Ecommerce
- Actualitzar catàlegs de productes (textos, imatges, vídeos, fitxes tècniques...).
- Publicar nous productes, categories o subcategories amb descripcions optimitzades.
- Crear landing pages per a productes o campanyes.
Anàlisi i Informes
- Generar informes de rendiment de campanyes i xarxes socials.
- Analitzar resultats i proposar millores contínues.
Valorable:
- Post-grau en Màrqueting i Publicitat o Comunicació.
- Coneixements en Visual Management.
- UX web
- Posicionament web SEO i SEM.
- Coneixement de SAP o ERP similar.
- Anglès
Condicions:
- Conveni: Oficines i despatxos de Catalunya.
- Salari: Segons conveni (14 pagues).
- Jornada: Completa.
- Horari: De dilluns a divendres rotatiu setmanal de 08:00 a 17:00 i de 09:00 a 18:00 amb 1 hora de descans.
- Contractació: Indefinida.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Sueldo: 21.000,00€-22.000,00€ al año
Preguntas para la solicitud:
- On resideixes actualment?
- Quants anys d'experiència tens en un departament de màrqueting?
- Has gestionat campanyes B2C i B2B?
- Quines són les teves expectatives econòmiques?
- Explica breument la teva experiència com Tècnic/a de màrqueting i en quins projectes has participat.
Experiencia:
- Dpto. de Marketing: 1 año (Obligatorio)
Idioma:
- Catalán (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial