Descripción Empresa catalana, referent en el sector tecnològic i en creixement exponencial a Catalunya, requereix incorporar un/a Coordinador/a d ́Activacions de Patrocinis i Aliançes Estratègiques, la missió del/la qual serà coordinar activacions de marca per captar leads i vendes, dissenyar estratègies per atraure i fidelitzar clients, i gestionar relacions amb entitats i teixit associatiu.
En dependència del/la Director/a de Marketing, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
Aconseguir els objectius de captació offline a través de la participació en fires, festivals o esdeveniments del sector, dels quals la persona incorporada en coordinarà la producció (organització de l ́esdeveniment: inclou gestionar permisos, materials i calendari d ́esdeveniments/festivals/fires), així com la postproducció (anàlisi de resultats obtinguts de l ́acció promocional de la marca).
Obrir convenis de col·laboració amb entitats i el teixit associatiu per impulsar la presència i l ́impacte de la marca.
Gestionar el dia a dia dels convenis establerts.
Gestionar els permisos necessaris per a fires i activitats.
Gestionar els materials per a les activacions de marca.
Coordinar esdeveniments i mantenir un calendari actualitzat.
Participar en l ́elaboració d ́estratègies dins del departament de màrqueting.
Col·laborar amb els altres coordinadors del departament per assegurar una alineació estratègica.
Dissenyar i implementar estratègies de captació de clients.
S ́ofereix:
Incorporació sólido (contracte indefinit) en empresa innovadora del sector tecnològic, guiada per valors.
Oportunitats de creixement professional i formació contínua.
Entorn dinàmic, amb focus en millora contínua i treball en equip.
Excel·lent ambient en empresa amb escassa rotació laboral.
Flexibilitat horària adaptada als esdeveniments en els quals participa la marca i que la persona seleccionada ha d ́organitzar i coordinaar (inclou caps de setmana).
Horari habitual: de dimecres a diumenge, de 9h a 18h (amb la corresponent pusa de dinar). Si hi ha algun cap de setmana que no hi ha esdeveniment o aquest és només d ́un dia, es treballa dilluns i/o dimarts.
Empresa amb instal·lacions recentment ampliades i remodelades i que inclouen tota mena de serveis (inclòs menjador i servei de càtering local, diari d ́excel·lent relació qualitat/preu).
Competències i requisits:
Coneixements en àmbit comercial i de màrqueting.
Competències en negociació.
Experiència professional general de 3-4 anys, amb almenys 1 any en posicions similars. Experiència en gestió d ́entitats/associacions, estratègies de captació de leads (possible clients) a través de col·laboracions o accions de patrocini, així com en coordinació de projectes.
Habilitats socials, capacitat de comunicació oral i capacitat de negociació.
Orientació a resultats, capacitat per a gestionar prioritats, resolució de problemes i implicació.
Carnet de conduir B.
Disponibilitat horària flexible, incloent-hi caps de setmana.
Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de la residència habitual a la zona.
Català i castellà: fluids.
#J-18808-Ljbffr